• ٢٣ تير ١٣٩٧-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٠٢٣٤
مدیران شهری مسئولانه سخن گفته و مسئولانه تکذیب کنند

مدیران شهری مسئولانه سخن گفته و مسئولانه تکذیب کنند

 


به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سخنان رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد اهداء 20 بیلبورد برای تبلیغات یک فیلم گفت: اختصاص بیلبورد برای تبلیغات فرهنگی، ساز و کار روشن و متولی مشخصی دارد و روزانه ده‌ها درخواست به سازمان زیباسازی ارسال می‌شود که طبیعتا این درخواست‌ها بررسی شده و تعدادی از آنها موافقت شده و با تعدادی آنها نیز مخالفت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ساز و کار اختصاص بیلبورد برای تبلیغات مشخص است و معیارهای خاصی دارد، تصریح کرد: به نظرم فی نفسه ایرادی در این نیست که سازمان ورزش برای حمایت از فیلمی با موضوع ورزشی، درخواست بیلبورد به عنوان تبلیغات فرهنگی داشته باشد و در این مورد هم ظاهرا درخواستی به سازمان زیباسازی ارسال شده و تا جایی که مطلع هستم هنوز زیباسازی درخواست را بررسی نکرده و تصمیمی نگرفته است.

 

اعطا با بیان اینکه معیارهای مشخصی در سازمان زیباسازی وجود دارد و گروهی درخواست‌ها را بررسی کرده و در این زمینه تصمیم می‌گیرند، گفت: اشکالی به این فرآیند وارد نیست اما به گمانم مدیران شهری هم باید مسئولانه تر سخن بگویند و در حوزه‌ای که حوزه مسئولیت و اختیار آنها نیست وعده ندهند. به ویژه در شرایطی که موضوعی هنوز در مرجع تصمیم گیری، به تصمیم نرسیده است. اگر هم تکذیبیه منتشر می‌کنند، مسئولانه تکذیبیه منتشر کرده و دقت بیشتری در اظهار نظرها به خرج دهند.

 

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه نکته مهم دیگر این است که در هفته‌های اخیر فوتبال موجب شکل گیری نمادی از انسجام و وحدت در جامعه شده و مردم به طور یکپارچه از تیم ملی حمایت می‌کردند، افزود: توجه سازمان ورزش به فوتبال کار صحیح و قابل دفاعی است اما اینکه در سالی که به لحاظ مالی، سال دشواری است ما برای مصرف بودجه و امکاناتی که در حوزه‌های فرهنگی و یا کمک‌ها در اختیار داریم چگونه اولویت بندی شود، از اهمیت جدی برخوردار است. اگر از ورزش فوتبال حمایت فرهنگی می‌کنیم اهمیت جدی دارد که این حمایت را از کجا و چگونه اعمال می‌کنیم و اینکه آیا در همان حوزه فوتبال تصمیم ما و اولویت بندی ما برای حمایت کردن بهترین انتخاب بوده یا نبوده است؟

 

اعطا با بیان اینکه خوشحالم که رسانه‌ها به این میزان واکنش نشان داده و افکار عمومی نسبت به عملکرد ما حساس هستند، گفت: عملا اقدامات ما را گام به گام از حرف تا تصمیم و از تصمیم تا عمل از جهت منافع عمومی شهر و شهروندان پالایش می‌کنند و این مسئله هم یکی از همان موارد است و کسی مخالف حمایت از این قبیل تبلیغات فرهنگی به ویژه در حوزه ورزش فوتبال نیست اما باید دقت کنیم

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: