• يکشنبه ٢١ آذر ١٤٠٠-١٠:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢٦٩
مهدی چمران در سی امین جلسه شورا: 30-1

هر روز روز پرستار است/ جامعه به طور خودجوش قدرشناس کادر درمان است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تبریک روز پرستار گفت: ما در ایام شیوع ویروس کرونا دیدیم که پرستاران در نهایت انسجام و خلوص کار خود را انجام دادند و مورد تشویق و تقدیر خودجوش جامعه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در ابتدای سی امین جلسه شورا با تبریک روز پرستار گفت: روز میلاد مسعود حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه کادر درمانی و پرستاران عزیز به ویژه عزیزانی که امروز به عنوان نماینده این قشر زحمت کش و ایثار گر در صحن شورا حضور یافتند تبریک می گوییم.

چمران با ابراز امیدواری سلامتی برای کادر درمان ایثار ادامه دار این عزیزان در ایام کرونا را یادآور شد و افزود: در ایام شیوع  ویروس کرونا دیدیم که در نهایت انسجام و خلوص کار خود را انجام می دهند. البته پرستاران همه روزه در حال تکاپو و خدمت رسانی هستند و هر روز یک روز پرستار است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با یادآوری  روز 20 آذر سالروز شهادت آیت الله دستغیب اظهار داشت: آیت الله دستغیب سومین شهید محراب و امام جمعه و نماینده حضرت امام در استان فارس بودند. شهادت این بزرگ مرد که یکی از یاران حضرت امام(ره)  و شخصیت ها و مفاخر بودند و در حالی که از نماز جمعه باز می گشتند به شهادت رسیدند را گرامی می داریم.

مهدی چمران در ادامه گفت: امروز برای علاقه مندان به فرهنگ و فرهنگ شهر نیز روز ویژه ای است؛ سالروز درگذشت حسن رشدیه موسس اولین مدرسه ایران در محله ششگلان تبریز که جا دارد این روز را گرامی بداریم.

در ادامه جلسه و با توجه به حضور نمایندگانی از جامعه پرستاری در صحن، تریبون شورا در اختیار یکی از پرستاران حاضر قرار گرفت.

وی گفت: خیلی خوشحالم که پرستار هستم و فکر می کنم اگر زمان  به عقب باز گردد  باز هم شغل پرستاری را انتخاب می کنم که این سخنان وی سبب تشویق حاضران شد. 

در ادامه مهدی چمران نیز تاکید کرد: پرستاران کسانی هستند که زندگی خود را وقف خدمت به مردم در سخت ترین شرایط  می کنند و ملت هم قطعا قدر شناس هستند و می بینید قدر شناسی ملت سازمان نایافته و به صورت خود جوش بود. در حالی که در این زمینه دستور العملی صادر نشده بود. 

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اما اینکه گروهی در قلب و   دل مردم جای بگیرند، بسیار ارزشمند است. جا دارد غفران و رحمت الهی برای پرستارانی که در این مسیر درگذشتند و کلمه شهادت و جایگاه شهادت زیبنده نام آنان شد را نیز گرامی بداریم  و یاد و نام  پرستاران شهیدی که در جبهه های جنگ  خوش درخشیدند و به شهادت رسیدند را گرامی می داریم.

تقدیر از نمایندگان پرستاران در جلسه شورای اسلامی شهر تهران

گفتنی است در ادامه سی امین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت «روز پرستار» از نمایندگان پرستاران و کادر درمان با حضور رئیس و نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران تقدیر به  عمل آمد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: