• دوشنبه ١١ مرداد ١٤٠٠-١٤:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢١٠٦

برگزاری کارگاه آموزشی وبسایت شفاف ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه

کارگاه آموزشی وبسایت شفاف ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه از سوی شورای اسلامی شهر تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 

 

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران کارگاه آموزشی وبسایت شفاف ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه روز چهارشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ در سالن الغدیر شورای شهر تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

همچنین در این کارگاه آموزشی، نحوه کار با وبسایت شفاف و شیوه تهیه گزارش‌های تحلیلی از اطلاعات بخش‌های گوناگون آن اعم از بخش قراردادها و معاملات، اطلاعات مدیران و کارکنان، حواله‌ها و هولوگرام‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ... توسط کارشناسان کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران آموزش داده خواهد شد.

اهداف کارگاه:

بر اساس این گزارش یکی از اهداف موردنظر آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران با وبسایت شفاف  و نحوه مطابقت دادن اطلاعات بخش‌های گوناگون آن برای کشف تخلفات احتمالی شهرداری تهران است.

گفتنی است هدف نهایی از برگزاری این کارگاه مطالبه تداوم مسیر شفافیت از سوی خبرنگاران است تا شهروندان تهرانی در دوره‌های بعدی مدیریت شهری شاهد هرچه فعال‌تر شدن وبسایت شفاف و افزایش ثمرات شفافیت در شورا و شهرداری تهران باشند.

همچنین انتظار می‌رود خبرنگاران در پایان این کارگاه آموزشی به راحتی قادر باشند دسته‌های گوناگون اطلاعاتی وبسایت شفاف را باهم مطابقت داده و با تهیه گزارش‌های تحلیلی درخصوص تخلفات احتمالی، به مسئولان مدیریت شهری این پیغام را برسانند که تمامی فرایندها و فعالیت‌های جاری رصد می‌شود و ارتکاب هرگونه تخلف در شهرداری تهران به اطلاع مردم خواهد رسید.

شایان ذکر است این گارگاه روز چهارشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ در سالن الغدیر شورای شهر تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: