• شنبه ١٢ مهر ١٣٩٩-١٠:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩١٩٢
در دویست و چهلمین جلسه شورا صورت می‌گیرد:

الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان های بزرگ مقیاس

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهلمین جلسه شورا بررسی طرح الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان های بزرگ مقیاس را در دستور خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و اور بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و چهلمین جلسه شورا، در روز یکشنبه سیزدهم مهر ماه 1399 از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار اصلی شورا برگزار می‎شود.
این جلسه با بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاح بند (١)تبصره چهارم(۴) بودجه مصوبه سال ١٣٩٩ شهرداری تهران و مجوز انتشار چهل هزار میلیارد ریال اوراق مالی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران آغاز خواهد شد.
 
همچنین در این جلسه یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاح ردیف (۱۱) بند (۱) تبصره ۲۴ مصوبه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت های تابعه(نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی‌بوس رانی) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در ادامه طرح (الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان های بزرگ مقیاس) که یک فوریت آن در صد نود و هشتمین جلسه شورا تصویب شده بود مورد بررسی قرار گرفته و گزارش مشترک کمیسیون های (شهرسازی و معماری_ عمران و حمل و نقل) قرائت می‌شود.
در این جلسه همچنین صورتجلسه چهل و دومین، چهل و سومین و چهل و چهارمین  جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.
سپس لايحه شهردار محترم تهران در خصوص «معرفي كارشناسان و اعضاي پيشنهادي شوراي سازمان‎ها و مجمع شركت نوسازي عباس آباد»، «موضوع انتخاب 2 نفر كارشناس متخصص جهت عضويت در شوراي سازمان سازمان سرمايه‎گذاري و مشاركت‎هاي مردمي شهر تهران »در اجراي بند "د" ذيل ماده هشتم (8)  اساسنامه شركت مذكور بررسی و قرائت گزارش كميسيون (برنامه و بودجه ) صورت می‎گیرد.
همچنین در این جلسه  بررسي گزارش حسابرس رسمي شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص حسابرسي «سازمان املاك و مستغلات شهرداري تهران براي سال مالي 1393» و قرائت گزارش كميسيون اصلي ( برنامه و بودجه ) نیز در دستور قرار خواهد گرفت.
در پایان این جلسه طرح الزام شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های گردشگری در فرایند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه های این طرح بررسی شده و گزارش کمیسیون اصلی(شهرسازی و معماری) قرائت می‌شود و سپس لایحه شهردار تهران در خصوص حذف بند(۸) قسمت(ج) پیوست شماره(۲) متن نهایی مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران بررسی شده و گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) قرائت می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: