• ١٩ تير ١٣٩٦-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٦٩٥٥
پیام تبریک چمران به مناسبت آزاد سازی موصل

پیام تبریک چمران به مناسبت آزاد سازی موصل

بسم الله الرحمن الرحیم
(امام خامنه ای (مدظله العالی): جوانهای عراق هر کدام یک قهرمان بالقوه هستند که می توانند در شرایط مناسب و در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند و این، تجربه ای است که ما در ایران بدست آورده ایم.)

با کمال مسرت، آزادسازی شهر موصل و پیروزی بزرگ دولت و ملت عراق بر عناصر فریب خورده و کوردل تروریستی داعش را به آحاد مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان و برادر ایران و عراق تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. این پیروزی غرورآمیز می تواند تداوم موفقیت های بیشتر تا حذف کامل عناصر تروریستی از خاک عراق و افزایش ثبات و امنیت در سطح منطقه باشد. آزادسازی موصل با مقاومت ملت مسلمان عراق ثابت کرد اتکای به توانایی داخلی راه حفظ تمامیت ارضی و عبور از گردنه های سخت و خطرناک است. این پیروزی جز در سایه وحدت و همدلی مردم عراق، مرجعیت شیعی مبارز و شجاع، همکاری و هماهنگی همه گروه های داخلی عراق و دلگرمی و حمایت معنوی کشورهای دوست و همسایه عراق بویژه جمهوری اسلامی ایران حاصل نشده و استمرار این مسیر موفقیت های بیشتری را رقم خواهد زد.
خرسندیم جمهوری اسلامی ایران با رضایت مردم و مسئولان در کنار برادران دینی خود در کشور عراق برای مبارزه با تروریسم و نابودی اسلام آمریکایی تلاش می کنند و چنین پیروزی های مهمی نشان می دهد رمز موفقیت دنیای اسلام در برابر استکبار جهانی و به ویژه آمریکا و اسرائیل همان راه مبارزه و مقاومت است.
با تبریک مجدد این پیروزی بزرگ و آزادسازی شهر موصل از چنگال تروریست ها، موفقیت، سربلندی و بهروزی شیعیان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

مهدی چمران
رییس شورای اسلامی شهر تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: