• ١٧ مرداد ١٣٩٥-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٥٦٠٠
به بهانه روز خبرنگار

به بهانه روز خبرنگار

دنياي ارتباطات، جهان امروز را به مانند يك اجلاس؛ ديدارها، گفتمان¬ها، نظرات، انتقادات و انتقال و دريافت پيام¬ها را آني و چهره به چهره نموده است و اين امر به كمك فناوري اطلاعات و با همّت اصحاب رسانه بويژه خبرنگاران تحقق مي¬يابد.
در سپهر سياست، اقتصاد، جامعه، هنر، ورزش، سفر، مديريت و نظارت، دانش، علوم و تحقيقات، تصميم سازي¬ها و تصميم¬گيري¬ها، شفاف¬سازي، انتقاد سازنده انتقال رخدادهاي گوناگون اغلب توسط خبرگان خبري است
ليكن رعايت اخلاق حرفه¬اي، داشتن سواد رسانه¬اي آكادميك، تحليل¬هاي درست، عدم جهت¬گيري، رعايت انصاف و امانتداري در انتقال يافته¬ها و داده¬هاي خبري از اوصاف جداناپذير حرفه خبرنگاري است با همه وجود قطعاً سختي¬هاي كار خبرنگاري ملموس است سعي و تلاش شبانه روزي در تهيه و انعكاس به موقع اخبار در سراسر جهان افكار عمومي را نسبت به مسائل پيراموني همتي والا ¬مي¬خواهد. تا حلقه واسط بين مردم و مسئولين بوده و دلسوزانه سرشت انساني را با خدمت بي¬منت در قاب تقدير بياويزند.
ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمي بدينوسيله هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامي دست اندركاران رسانه¬هاي نوشتاري، ديداري، شنيداري، مكتوب و مجازي تبريك و تهنيت عرض مي¬نمايم.

رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: