• ١٦ مرداد ١٣٩٥-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٥٥٧٠
اداره بهتر شهر مرهون تلاش خبرنگاران متعهد است

اداره بهتر شهر مرهون تلاش خبرنگاران متعهد است

امروزه مديريت شهري براي اداره شهر با مشكلات و چالشهاي فراواني دست به گريبان است . تصور كنيد شهري به وسعت تهران كه از بسياري از كشورها ،هم از لحاظ مساحت و هم از لحاظ جمعيت بزرگتر است چه مشكلاتي را مي تواند در مسير اداره خود داشته باشد كه اين ابعاد خود بيانگر حجم چالشهاي موجود در اداره شهر تهران است .
شوراي اسلامي شهر تهران در عمر هفده ساله ي خود هميشه براين نكته اهتمام داشته است كه در مسير اداره شهر ريل گزاري كرده تا قطار مديريت شهري در آن مسير به حركت خود ادامه دهد . و در اين رهگذر صنوف و اقشار مختلفي به طرق مختلف در كنار شورا بوده اند و يكي از اين صنوف رسانه هاي مختلف و در دل آنها خبرنگاراني بوده اند كه در اين سالها يار و ياور شورا بوده اند . در اين سالها زحمات خبرنگاران در حوزه شورا و انعكاس اخبار آن غيرقابل شرح و بيان است .
در اصل بار سنگيني بر دوش اين عزيزان است هدايت افكار عمومي و تنوير آن در انعكاس دقيق و شفاف اخبار شورا خود حكايتي است كه به سادگي از كنار آن نمي توان گذشت هرچند ممكن است در اين سالها راويان اخباري بوده اند كه دست به شايعه پراكني در اين حوزه زده اند اما تعداد آنها از انگشتان يك دست هم تجاوز نمي كند و بي شك نام آنها را نمي توان خبرنگار ناميد . نقش خبرنگاران در هدايت افكار عمومي در شهري به وسعت تهران نقشي پررنگ و تاثيرگذار است و در سالياني كه از عمر شورا مي گذرد مي توان از ایشان به عنوان يكي از ابزارهاي هدايت مديريت شهري نام برد كه در اداره هرچه بهتر شهر در كنار مديريت شهري بوده و هستند و به نوعي اداره بهتر شهر مرهون تلاش خبرنگاران متعهد است كه بي هيچ ادعايي در سالهاي گذشته در كنار مديريت شهري حضور داشته اند .
امروزه شوراي اسلامي شهر تهران و يا به عبارت ديگر مديريت شهر تهران از خبرنگاران دلسوز و متعهدي بهره مي برد كه هميشه در اين عرصه حضور داشته اند و شايد و بهتر آن باشد كه بگوييم موفقيت هاي به دست آمده در اين عرصه بدون حضور ايشان غيرعملي و يا شاق و طاقت فرسا می بود به هرحال روابط عمومي شورا هميشه سعي داشته به حمايت از اين قشر زحمت كش اهتمام ورزد و اين بنده به نيابت از تمامي همكارانم فرارسيدن 17 مرداد ماه ، روزخبرنگار را به تمامي فعالين اين عرصه تبريك گفته و موفقيت روزافزون عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: