• ١٦ خرداد ١٣٩٥-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٥٠٠٧
ضرورت نوآوری در برنامه های ماه مبارک رمضان

ضرورت نوآوری در برنامه های ماه مبارک رمضان

ماه شعبان در حالی آرام آرام سپری می شود که خودرا برای ورود به مبارک ترین ماه از ماه های سال آماده می کنیم. ماهی که دین مبین اسلام سفارش های فراوانی به ما در جهت خودسازی و استفاده از تمام توان خود برای ذخیره کردن ثوابهای عظیم این ماه را کرده است. همه ما باید از تمام ظرفیت خود برای برداشتن توشه های اخروی از این ماه استفاده کنیم در غیر این صورت بازنده داد و ستد بازار پر سود این سفره عظیم الهی خواهیم بود.

به طور یقین همه مردم چه آنهایی که قادر به روزه گرفتن این ماه هستند و چه کسانی که دچار حرج اند برای استقبال از ماه مبارک رمضان برنامه هایی را تدارک دیده اند و نیک می دانند که رعایت مسائل مربوط به این ماه نشان دهنده برخورداری از برکات معنوی ماه خدا و احترام ویژه به آن است لذا انتظار می رود ماهی را تجربه کنیم که مردم در آن نسبت به گذشته از بلوغ معنوی و رشد فرهنگی بالاتری برخوردار باشند.

آنچه ما - بعنوان مسئولین و متولیان امور شهری و فرهنگی جامعه - باید برای این ماه فراهم کنیم همان چیزهایی است که هرسال آن را تهیه می کردیم اما چه خوب است با درک واقعیت های موجود در جامعه و در کنار سخت افزارهای خدماتی ویژه این ماه، کمی هم نوآوری هایی نیز چاشنی برنامه های فرهنگی خود کنیم تا برکات معنوی این ماه طیف وسیع تری را نیز شامل شود.

ما باید در راستای ارتقای سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تقویت باورهای دینی جامعه، از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکنیم و هیچگونه فرصتی را از دست ندهیم. ادامه تشکیل جلسات مشاوره خانوادگی، مذهبی، تحصیلی، عقاید، احکام عفاف و حجاب در اماکن عمومی اعم از ایستگاه های مترو، پارکها و نقاط پر تردد شهر باید با کیفیت مطلوب تر ادامه یابد و محصولات فرهنگی متنوعی برای مقاطع سنی مختلف و با تاکید بر فرهنگ ایرانی اسلامی مان همراه با جذابیت و تنوع تدارک شود تا فاصله خودرا با اقشار مختلف مردم که بعلت دام های فرهنگی دشمن فاصله میان ما و آنها بیشتر شده است، کم تر کنیم.

امیدواریم در هر مسئولیتی که در حال خدمت به مردم شریف ایران هستیم، خداوند توفیق خدمت صادقانه و مسئولانه نصیبمان کند و تلاش های ناچیز مارا در میزان حسنات و مورد قبول درگاهش قرار دهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: