• ١٢ ارديبهشت ١٣٩٥-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٤٧٣٤
همتی دیگر در خدمت به کار و کارگر

همتی دیگر در خدمت به کار و کارگر

کارگران نماد کار ،تلاش، آبادانی و نیروی موثر تولید و بهره وری هستند و توجه به این قشر به معنای توجه به آبادانی کشور و پیروزی در عرصه ی اقتصادی است، عرصه ای که در سالهای اخیر نشانی محکم از آن بر عناوین نامگذاری شده سال با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب دیده می شود، با این وجود و بی تردید کارگران را باید سربازان جبهه این روزهای دفاع جانانه از ایران اسلامی دانست، امروز آنچه ایران عزیزمان را می تواند بر مدار توفیقات روز افزون همراهی نماید، حمایت از نیروی کار است، کارگران ما باید بدانند که چشم امید مقام معظم رهبری به سوی آنان است و این مهم را می توان با نشانه های بسیار در سخنان معظم له با این قشر اثبات نمود.
سال هاست به دلیل دغدغه ها و مسئولیتهایم ارتباط نزدیکی با کارگران عزیز کشورم داشته ام، خدمت به کارگران از مهمترین افتخاراتم بوده و همواره تمامی تلاشم را در این مسیر به کار بسته ام. خدمت به کارگرانی که با مشکلات بسیار در زمینه ی قوانین و مقرارت حمایتی، حقوق و دستمزد و ... دارند و همچنان استوار و پابرجا برای پیشرفت این کشور صادقانه فعالیت می کنند و از هیچ تلاشی فرو گذار نمی نمایند. نگاهی هر چند کوتاه بر زندگی هر یک از این عزیزان کافی است تا بار دیگر اثبات شود که می بایست از تک تکشان با تمام وجود تقدیر کرد و برای تمامی مشکلات و تنگناهای پیش روی آن ها همتی ویژه گمارد.
البته این روزها به مدد ذوق و هنرمندی مدیریت شهری محیط زیست فرهنگی شهرمان نیز سرشار از رایحه خوش کار و تلاش است، تابلوهای شهری به زیبایی تمام ساحات کار و تلاش را معرفی نموده و سعی در شناسایی آفات پیش روی کار و تلاش به شهروندان دارند. شاید باید میان سالروز قدردانی از کارگران ارزشمند و این پیامهای کار و تلاش و همت، رابطه ای برایمان روشن شود، تلنگری بر خود وارد سازیم و از این تقارن درسی بگیریم. روی سخن من در این بخش نه کارگران که کسانی هستند که به هر صورت می توانند در مسیر خدمت به کارگران تلاش نمایند، این روزها باید بیش از پیش در سال اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی و به مدد تعابیر نوشته های شهری، برای خدمت به کشور به کارگران خدمت کنیم. تمامی تلاش خود را در مسیر افزایش رضامندی کارگران از شغل خود مبذول داریم و بدانیم که تحقق آرمانهای رفیع و والای ایران اسلامی امروز در دستان کارگران شریف و پر تلاشمان است.
البته لازم می دانم متذکر شوم که در ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان های مردم نهاد شهر تهران در دوره ی چهارم شورای اسلامی شهر تهران نیز تلاشهای بسیاری شده که با حمایت از تشکل ها و گروه های مختلف کارگری، سازمان های مردم نهاد و خیریه های فعال در حوزه ی کارآفرینی و رسیدگی به امور کارگران و سازمان های مردم نهادی که در حوزه ی آموزش کار و مهارت و ارتقای سطح دانش کارگران فعالیت می کنند، قدم موثر و مثمر ثمری برای کارگران شریف تهرانی برداشته شود.
س اعتقاد قلبی داریم که سمن ها به دلیل برخورداری از تجربه و سرمایه اجتماعی قابل توجه می توانند در عرصه فرهنگ سازی، آموزش و اجرا نقش موثری در شکل گیری اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ اقتصاد اسلامی و تکریم کار و کارگر داشته باشند و ما را در مسیر خدمت به کارگران یاری رسانی ارزشمند باشند.


الهه راستگو عضو شورا و رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: