• ١٣ شهريور ١٣٩٥-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٣٧٩٠
شروع یک داستان دنباله دار

شروع یک داستان دنباله دار

روز سه شنبه در اثنی رای گیری که مشغول برگزاری انتخابات بودیم طرحی در دست دوستان در رفت و آمد بود که از محتوای آن بی خبر بودم فقط می دیدم که یکی از اعضای اصلاح طلب این طرح را جابجا می کند و به همکاران همسوی خودشان میدهند. شاید اگر کنجکاوی می کردم از اخلاق به دور بود. در پایان رای گیری آقای علیرضا دبیر گفتند خانم دکتر شما با تحقیق و تفحص در بحث موضوع مطروحه املاک و زمینهای واگذار شده موافقید؟ گفتم بله که موافقم. من که در نطق صحن علنی امروز خودم صراحتا اعلام کردم از من شروع کنید.
اما نکته اینجاست که این اقدام باید توسط دستگاههای بالادست که این ماموریت را دارند انجام گیرد. مثل قوه قضائیه مثل سازمان بازرسی کل کشور و مثل مجلس نه نهاد نظارتی شورای شهر که پنج تن از اعضای آن در مظان اتهام هستند و باید از خودش دفاع کنند. ما قاضی و متهم را نمی توانیم در یک لباس و یک صندلی بنشانیم. متاسفانه من این روزها متوجه شدم که در همان سایت هایی که نشر اکاذیب کرده اند دوباره به این سو رفته اند که چه کسانی طرح تحقیق وتفحص را امضا نکرده اند.
نمی دانم این دوستان چه هدفی را دنبال می کنند. چقدر این اقدامات به حل مشکلات مردم کمک می کند. جز اینکه بدنبال برنامه ریزی برای انتخابات شورای آینده و تخریب یک جریان مورد اعتماد مردم باشیم . البته که میدانم این داستان دنباله دار است .

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: