• ٤ اسفند ١٣٩٤-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٣٠٤٩
شهدای مدافع اسلام

شهدای مدافع اسلام

طرح تغییر نقشه خاور میانه که جزو اصلی ترین برنامه های استراتژیک ، نظامی و امنیتی کشورهایی چون امریکا ، اسرائیل ، انگلستان و آلمان است ، سالیان بسیاری است که برای خاورمیانه چیزی جز غارت ، کشتار ، نا امنی و قحطی به همراه نداشته است.
مردم خاورمیانه سالیان طولانی است که در جنگ و نا امنی به سر می برند.سالها منابع و ذخایر آنها مورد چپاول و استثمار قرار داشت و جنگ بر سر منابع نفتی و مواد خام بین کشور های قدرتمند و مستکبر به امری همیشگی مبدل شده بود .
اما با تقویت روح اسلام گرایی به عنوان دین تعقل ، اندیشیدن ، کرامت انسانی و عدالت محور در سراسر جهان ، جهان سرمایه داری غرب خطری بزرگ را احساس نمود . پارادایم اسلام گرایی در صورتیکه در میان فرهنگ ها و مردم مختلف جهان جا باز می کرد ، بساط ظلم ، غارت و استعمار نوین آنها برچیده می شد ؛ همین مسایل سبب شد تا پروژه هایی نظیر اسلام هراسی ، خشونت خویی مسلمانان و نمایش انسان مسلمان به عنوان فردی بی عقل ،متعصب و وحشی را آغاز نمودند.
خاورمیانه امروز فارغ از ثروت منابع و ذخایر نفتی و گازی آن توسط ظالمان و متجاوزان وارد جنگ های مذهبی با رویکرد جنگ های اسلام محوری شده است. مهمترین کانون مسلمانان جهان – خاورمیانه- امروز به دلیل بی تدبیری آل سعود و کشورهای عربی و به خاطر منافع مادی آنها تبدیل به صحنه ای پر از کشتار ، خیانت ، نا امنی و جنگ شده است و تصویر مخابره شده از آن اسلام را به گونه ای دیگر نمایش میدهد.
ورود نیروهای صهیونیستی سعودی داعش به خاک سوریه و حمایت عربستان و ترکیه ازمخالفان در جهت براندازی رژیم مردمی بشار اسد، تنها یک تحرک اقتصادی صرف نیست. علاوه بر ابعاد مادی و غارت ذخیره اقتصادی آن تغییر جریان سیاسی آن به نفع رژیم صهیونیستی و قطع ارتباط گروههای مسلمان ایران ، حزب الله لبنان و جنبش مقاومت عراق بوده و مهمترین عامل ورود به سوریه است.
البته قابل اذعان است که هدف اصلی دولت های متسکبر و غارتگر، جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین کشور اسلامی و هدایتگر فکری سایر کشورهای منطقه و جهان است ، اما نه توان نظامی و نه جرات سیاسی و نظامی شان اجازه ورود به خاک ایران را به آنها نمی دهد. تجربه سه دهه پیش این قدرت ها از ورود به ایران – که آن روزها کشوری با حکومتی نوپا و جوان و تازه از انقلاب رسته بود- چنان به افتضاح نشست که امروز ایران با وجود رهبری اندیشمند ، مدبر، و فرازنه،خود را هرگز یارای مقابله نمی داند.
در این تشویش، جنگ و نامنی بسیار خاورمیانه جوانان برومند بسیاری به مانند سالیان ابتدایی جنگ تحمیلی به مرزهای این کشور رفته و یا در خاک سوریه و عراق در حال جنگ و جهاد هستند. دلیران و سربازانی که جز اعتقاد و ایمان شان دلیلی برای بذل جان و مال خویش ندارند.آنها ایستاده اند تا حرمت اسلام نگه داشته شود. شهید می شوند تا جنگ به شهرهای کشورمان نرسد و از خویش می گذرند تا حرمت حرم های اهل بیت پیامبر(ص) هتک نشود.
جنگ امروز سوریه و عراق جنگ بر سر تمام آرمان ها و ارزش هایی است که برای حفظ اسلام باید پای آنها ایستاد . بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری دوران امروز شبیه ترین دوران به زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) است. دورانی که همه دشمنان هم قسم شده بودند تا جوشش دین رحمانی و انسانی اسلام را در نطفه خفه کنند و به راستی که پیامبرمکرم اسلام(ص) و یاران و اصحاب او توانسته اند با تحمل رنج ها و شکنجه های فراوان این مکتب 1400 سال بعد به ما تقدیم نمایند.
هر روز در شهرهای ایران با ورود شهدای مدافع حرم بوی سالهای دفاع مقدس احیا می شود. تشیع پیکر جوانان وقتی کهنه سربازان سپیدموی انقلاب که برای دفاع از دین و کشورشان به فیض شهادت نایل شده اند نفس تازه ای به فضا می دهد.
"شهید تقی ارغوانی" ، همکار خوب ، با محبت و پرتلاش ما در شهرداری تهران یکی از همان جوانانی است که بری دفاع از حریم امن دخت امیر المونین (ع) و خواهر بزرگوار اباعبدالله الحسین(ع) به سوریه رفته بود تا در برابر منافقان به اسلام و دشمنان قسم خورده دین نبوی ایستادگی نمایدو درنهایت به دیدار اهل بیت شتافت.
جامعه امروز نیازمند احیا و تقویت روحیه جهادی است ، چه در جنگ ، چه در علم و چه در عمران و آبادی این سرزمین و دشمنان اسلام و ایران بدانند ایران مملو از امثال شهید عزیز "تقی ارغوانی" است تا بی مزد و منت و برای دفاع از کیان دین و ناموس این سرزمین جان ارزشمند خویش را تقدیم نمایند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: