• ٤ مهر ١٣٩٤-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥١٥
انالله و انا الیه راجعون

انالله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون
فاجعه عظیم انسانی منا و پرکشیدن حجاج عزیز جهان اسلام که لبیک گویان به دیدار حق شتافتند ، داغ بزرگی است که قلب هر انسان مسلمانی را در جهان به درد آورد . مرگ به ظاهر سخت این عزیزان که حزن و اندوه فراوانی را به خانواده های آنها وارد نمود ، در باطن شوقی عظیم دارد . حاجیانی که در بهترین حالت روحانی، بهترین زمان و بهترین مسیر جان خود را با لبانی مملو از حمد الهی تقدیم پروردگارشان کردند.

این ضایعه که در بی تدبیری و بی کفایتی محض آل سعود و مسولان عربستان ایجاد شد ، سبب شد تا بار دیگر مسلمانان جهان نسبت به آل سعود دچار یقین شوند که این جرثومه فساد هیچ اهمیتی برای جان مسلمین برای جهان اسلام قائل نبوده و تنها به فکر چپاول ثروت آنها و خوش رقصی برای اربابان یهود و مستکبر خویش است. به راستی که حقارت تا چه میزان هویدا می شود در اعرابی که اگر به خود بیایند با ثروت خویش می توانند یار اسلام باشند و نه بلای جانشان. وهابیت و آل سعود هر روز در جایی از جهان از ظالمی حمایت کرده تا خون مظلوم مسلمانی بر زمین ریخته شود.

این واقعه تاسف بار را محضر ولی الله اعظم ، رهبر معظم انقلاب امام المسلمین آیت الله خامنه ای ، مردم مسلمان جهان و هموطنان و خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت عرض می نمائیم و از درگاه حضرت سبحان اجری جزیل و صبری جمیل مسالت می نمائیم و مجددا از درگاه قادر متعال کوتاه شدن دستان خون آلود این متعصبین دوره جاهلیت و مغرورین و متکبرین ضد انسانها را درخواست داریم.

مهدی چمران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: