• ١١ شهريور ١٣٩٤-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٦
• انتخابات شورا ، نماد همدلی و وحدت در مدیریت شهری

• انتخابات شورا ، نماد همدلی و وحدت در مدیریت شهری


برگزاری انتخابات در هر جامعه ای نشان از پیشرفت، تعالی و توسعه روبه جلو آن سرزمین دارد؛ بهره مندی از امر مشورت و شعور جمعی که از ارکان اصلی دین مبین اسلام است می تواند در خدمت دولتها و حکومتها قرار گرفته تا در مسیر آبادانی و توجه به نیازهای مردم و جامعه گامهای موثری بردارد . در انتخابات معمولا بخش ها جناح ها و جریانهای مختلفی وجود دارد ؛این گروهها ممکن است در برخی از برنامه ها ، چشم اندازها و استراتژی ها هم عقیده نباشند اما همه آنها بر اصول اصلی قانونی، معنوی و بنیادی جامعه وحدت نظر دارند.
بدیهی است که در جریان انتخابات عده ای برگزیده و عنان کار بدست می گیرند اما این دلیلی بر حذف جریانهای دیگر نیست .همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات نوروز امسال خویش اشاره داشتند سعادتمندی یک ملت در گرو همدلی و همزبانی مردم با مسوولین و دولت شکل میگیرد، همینطور این شاخصه باید در میان بخشهای مختلف ،جریانها و تفکرات گوناگون نیز وجود داشته باشد.
در شورای اسلامی شهر تهران نیز این وحدت و همدلی بیش از هرچیزی ضروری است ؛تمامی اعضا یک دل و هم صدا عزم بر اصلاح امور شهر ، سامان دادن به مدیریت شهری و تسهیل در امر زندگی ، رفاه و آرامش شهروندان دارند، هرچند ممکن است بر سر بعضی از موضوعات هم عقیده نباشند،اما در کلان موضوع تمام تلاششان مبنی بر ساخت شهری آرام و باثبات است . تهران نیازمند مدیریتی واحد و همدلانه است که از تضارب آراء و افکار در جهت صحیح و موثر بدست می آید.
نتیجه انتخابات جدید انتخاب یک تفکر خاص نیست ،بر دوش گرفتن مسئولیتی است که امیدوارم رضای الهی و مردم را در بر داشته باشد . این انتخابات که در کمال آرامش ، سلامت و برادری برگزار گردید نشان داد نمایندگان محترم شهر تهران خواستار شهری باثبات و سعادمتمند هستند. انشاله سال سوم شورای چهارم، سرشار از خدمت ، تلاش و حمایت گروههای مختلف بوده و تیم منتخب ، امانتدار این مسئولیت خطیر باشد؛ از همین جا صمیمانه از همکاران گرامی کمال سپاس و قدردانی را دارم و دست یاری شان را برای سالی مهم و پرکار و با استعانت از پروردگار به گرمی می فشارم و بیش از پیش خدای بزرگ را حمد و سپاس می گویم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: