• ٢٩ تير ١٣٩٤-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٨٤
قهرمانان دیپلماسی سپاس

قهرمانان دیپلماسی سپاس

پیروزی شیرین توافق در عرصه بین المللی که مختص فرد، جریان و گروه خاصی نیست، ملت و مردم شریف و شهیدپرور ایران را باری دیگر خرسند و خشنود کرد. احساس غرور و بالیدن امروز مردم ایران زمین که حاصل پیروی از راه امام و رهبری و اعتقاد راستین به خون شهدای انقلاب است این بار در میدان و نبرد دیپلماسی به قهرمانان و دلاوران عرصه دیپلماسی لحظه ای به یاد ماندنی و تاریخی خلق کرد. شجاعت، دقت، ایمان، استواری، ایران دوستی، خستگی ناپذیری، و تعهد و تخصص تیم مذاکره کننده هسته ای ایران چشمان جهانیان را خیره کرد و باری دیگر مردم و تاریخ این سرزمین را به داشتن چنین فرزندان و سربازان غیوری مفتخر کرد.

بی شک اعتماد و هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری، حسن انتخاب رئیس جمهور محترم برای ترکیب تیم هسته ای در تقارن با ماه مبارک رمضان و در آستانه عید مبارک فطر هدیه و پاداش الهی مردم مومن و روزه دار ایران است.

امید است با تدبیر در مشیت الهی و به الطاف حضرت حق و شکیبایی مردم مهربان ایران بتوانیم طعم این پیروزی را که حاصل گفتمان و گفتگوی فرزندان متعهد و دلسوز ایران اسلامی بوده را بیش از پیش چشیده و موجبات آبادانی و سربلندی ایران را که شایسته هر ایرانی است فراهم آوریم و رهرو راه شهدای گرانقدرمان باشیم.

از امروز تیم مذاکره کننده هسته ای ایران فارغ از کسب هر نتیجه ای همچون سایر تیم های ورزشی و علمی ایران که در میادین مختلف افتخار آفریدند محبوب قلوب همه ما هستند و در یاد و اذهان ایرانیان همچون قهرمانان واقعی سایر عرصه ها بیاد خواهند ماند

به احترام پرچم پرافتخار ایران و تیم هسته ای درود فرستاده و به پا بر خواهیم ایستاد.
طاعات و عباداتتان در ماه خدا قبول و عیدتان مبارک

ارادتمند و فرزند کوچک مردم ایران
هادی ساعی

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: