• يکشنبه ٢١ مهر ١٣٩٨-١١:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٢٢٢
سیدحسن رسولی:

منافع كاركنان مترو و مصالح سازمان توامان تعقيب مي‌شود/ از تصميمات مديريتي هيات مديره مترو حمايت مي‌کنم

در واکنش به اتفاق روز گذشته در شرکت مترو لازم است، نکاتی را اعلام کنم. آنچه اخيرا در قالب اعتراض تعدادي از نیروهای شركت ساخت و توسعه مترو در رسانه ها منعكس شده است، مسبوق به سابقه است.
 دبير خانه شوراي امنيت كشور به درستي مصوبه‌ای را ابلاغ كرده؛ بر اساس این مصوبه تمام واحدهاي سازماني شهرداري كه در حوزه حفاظت و نگهباني، تاسيسات، خطوط مترو و غیره فعاليت دارند از حيث سازماندهي و مديريت زیر مجموعه يگان حفاظت شهرداري قرار گيرند تا امكان بهره‌وري و انضباط بهتر در حوزه‌هاي عمومي مرتبط با شهرداري فراهم گردد.
 در این زمینه شوراي اداري شهرداري تهران در جايگاه مرجع اصلي اين تصميمات و كميته منابع انساني و تشكيلات شوراي شهر تهران تحقق اين مصوبه قانوني را پيگیري كرده‌اند.
اما معدودي از همكاران ما در واحد حراست مترو نگران امنيت شغلي خود بوده و تصور مي‌كردند با اجراي اين مصوبه شرايط كاري آنان تغيير و وضعیت نامطلوبی پيدا خواهد كرد. باتوجه به این نگراني با دقت تمام به موضوع ورود و اعلام كرديم، تنها، مسئوليت مديريت يكپارچه امور حفاظتي و نگهباني واحدهاي گوناگون شهرداري به ويژه مترو در اجراي مصوبه لازم الاجراي شوراي امنيت كشور به يگان حفاظت منتقل شده است. اين تجميع در ساير دستگاه‌هاي اجرايي نيز عملياتي شده است.
 همچنین اعلام كرديم در اثر اين جابه جايي هيچ گونه دگرگوني در وضعيت شغلي آنان ايجاد نمي شود، اما متاسفانه اين رويداد اداري در فضاي مجازي وارونه جلوه داده شد و موجبات سوء استفاده جريانات معاند را مهيا كرد.
آقاي مهندس نعيمي پور رييس هيات مديره مترو در جريان اعتراض تعدادی از نیروهای مترو، روز گذشته با متانت این توضيحات را به معترضان ارائه کردند. صحنه‌سازي انعكاس يافته واقعي نيست.
 ريس هيات مديره شركت مترو و ساير مديران شهرداري در مواجهه با اينگونه موضوعات موظفند با لحاظ كردن مصالح انساني كاركنان از يك سو و منافع سازماني از سوي ديگر مسئولانه اعمال مديريت كرده و از اتخاذ مواضع منفعلانه و تحسين طلبانه پرهيز كنند.
 بر اين اساس به عنوان عضو شوراي شهر و مسئول كميته تخصصي، از تصميمات مديريتي هيات مديره حمايت مي كنم. از متانت و تدابير مهندس نعيمي پور در مديريت مناسب صحنه اعتراضي مذكور نيز قدرداني مي كنم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: