• چهارشنبه ١٠ مهر ١٣٩٨-١٠:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٢٠١
در پی وضعیت نامشخص تذکرات شورا به شهردار تهران مطرح شد؛

میرلوحی: پاسخ‌های شهردار قانع کننده نیست/ علیخانی: به آرامش قبل طوفان دچاریم

اعضای شورای شهر تهران از پاسخ های شهردار تهران که در پی تذکرات صحن علنی مطرح شده است، گلایه کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از برنا؛ اعضای شورای شهر تهران در جلسات علنی به شهردار و معاونت‌های مختلف مطابق قانون تذکر می‌دهند و چنانچه اعضای شورای شهر از پاسخ حناچی قانع نشوند، می‌توانند شهردار را به صحن شورا بکشانند و از او سوال کنند.

 

در مرحله بعد چنانچه جواب درخوری دریافت نکنند می‌توانند شهردار را استیضاح کنند. اعضای شورا در هر جلسه به دلیل وظیفه نظارتی که دارند ایرادات موجود در فضای مدیریت شهری را به حناچی گوشزد می‌کنند. حال این سوال مطرح است که سرنوشت این تذکرات به کجا می‌رسد و اساسا چه تاثیری در روند مدیریت شهر خواهد داشت؟

 

محمود میرلوحی و محمد علیخانی، دو عضو شورای اسلامی شهر تهران، از سرنوشت نامعلوم و پاسخ‌های نامتناسب با تذکر گلایه کردند و برادامه پیگیری‌ها جهت رفع مشکلات شهری در برگیرنده تذکرات، تاکید کردند.

 

میرلوحی: پیگیر نتیجه تذکرات هستم

 

محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با سرنوشت تذکراتی که در صحن علنی شورای شهر به شهردار تهران داده می‌شود، گفت: از پاسخ خیلی از تذکرات قانع نشده‌ام ولی پیگیری می‌کنم تا به سرانجام برسد.

 

او افزود: در حوزه اقتصادی و پسماند تذکراتی دادم. به‌طور خاص 5 مورد تذکر در حوزه پسماند دادم و مرتبا پیگیری می‌کنم. گرچه روند برخی مشکلات، از آن زمان تغییراتی داشته اما با آن چه مطلوب بوده فاصله زیادی وجود داریم.

 

میرلوحی در پاسخ به این سوال که دلیل سکوت برابر پاسخ نامشخص به تذکرات گفت: سکوت نمی‌کنیم. قدم‌هایی برداشته‌ایم و جای قبلی نیست اما از پاسخ‌ها و روند موجود قانع نشده‌ام که در حال پیگیری هستم.

 

علیخانی: هیچ‌یک از پاسخ‌های حناچی قانع کننده نبود

 

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با سرنوشت تذکرات، اظهار کرد: از پاسخ هیچ‌کدام از تذکرات قانع نشده‌ام. پیگیری‌های لازم انجام شده اما در وضعیت آرامش قبل طوفان هستیم. در حال حاضر صبر می‌کنیم اگر با صحبت‌ها و تذکرات برخی مشکلات اصلاح نشود، آنان را علنی عنوان خواهم کرد.

 

او افزود: چنانچه پاسخ‌ها قانع کننده نباشد تخلفاتی که در حوزه معاونت حمل و نقل اتفاق می‌افتد را در صحن مطرح خواهم کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: