• ١٩ فروردين ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٣٤١٠
نعمت‌آباد صاحب بیمارستان تخصصی‌ می‌شود

نعمت‌آباد صاحب بیمارستان تخصصی‌ می‌شود

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران متأسفانه در چند دهه گذشته شاهد عمیق‌تر شدن فاصله طبقاتی شمال و جنوب شهر بوده‌ایم. تا جایی که به جرئت می‌توان گفت بیشتر پروژه‌های زیربنایی شهر در مناطق شمالی و برخوردار پایتخت اجرا شده است.


مناطق جنوبی به‌ویژه مناطق 16، 17، 18، 19 و 20 از جمله مناطق کم‌برخوردار شهرند که متأسفانه از حیث بودجه هم در شرایط خوبی قرار نداشتند زیرا در گذشته بودجه مناطق براساس میزان درآمد آنها تعیین می‌شد.

در این زمینه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران این امر را برهم زده و امسال حدود 200میلیارد تومان بودجه جداگانه به محله‌های جنوبی شهر تهران اختصاص داده‌ایم.

در حال حاضر در حال پیگیری ساخت بیمارستان تخصصی در منطقه19 هستیم. از جلسه‌ای که با مسئولان وزارت بهداشت و درمان و مدیران ارشد شهری داشتیم بحث ساخت بیمارستان در این منطقه را مطرح کردیم.

خوشبختانه با توجه به نیازهای این منطقه و نداشتن حتی یک بیمارستان تخصصی، مجوز ساخت صادر شده است. از این‌رو پیش‌بینی شده با مشارکت شهروندان و به همت شهرداری تهران این بیمارستان به‌زودی ساخته شود.

طی بازدیدهای صورت گرفته از منطقه 19، محلی در محدوده محله نعمت‌آباد و مجاور بزرگراه شقایق برای ساخت بیمارستان در نظر گرفته شده است.

پیش‌تر این زمین 30هزار متری برای تبدیل به مگامال یا مرکز فروش مصالح ساختمانی حفاری و پی‌ریزی شده بود. با موافقت شهرداری این محدوده که به مدت 5سال بلاتکلیف رها شده بود برای ساخت بیمارستان تخصصی پیشنهاد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: