• ٣١ فروردين ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٢٦٩٠
مشکلات همشهری، سومدیریت یا بحران مالی؟

مشکلات همشهری، سومدیریت یا بحران مالی؟

در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بسیاری از رسانه‌های مکتوب، دچار مشکل تامین هزینه‌ها شده‌اند اما همشهری ویژگی‌های خاصی داشت که اگر خوب مدیریت می‌شد و ساختار را زودتر اصلاح می‌کردند در همان دوران قبل که بحران، خودش را نشان داده بود دچار بدهی‌های انباشته شده نمی‌شد و می‌تواسنتند با یک برنامه‌ریزی همشهری را اداره کنند.

در حال حاضر نیز تلاش شورای شهر این است که روزنامه و موسسه، فعالیتش ادامه پیدا کند. این موسسه یک برند مطبوعاتی و تبلیغاتی در شهر است و باید این برند را حفظ کرد و کسی حق ندارد آن را دچار مشکل کند.

این مشکلات ناشی از سو مدیریت بوده یا به علت مشکلات مالی؟ باید گفت هر دو. سو مدیریت باعث ایجاد ساختار بسیار بی‌حساب و کتاب در همشهری شد که اصلاح هم نشده و در نهایت انباشت بدهی ها وضعیت همشهری را به این روز انداخته است.

هیئت مدیره همشهری را شهردار تهران انتخاب می‌‌کند و شهردار باید توجه کند که این افراد علاوه بر دیدگاه‌های فرهنگی نگاه اقتصادی و برنامه‌ هم داشته باشند که با ابتکار و خلاقیت همشهری را روی پای خود نگه دارند.

فقط اخراج نیروها باعث کاهش هزینه‌ها نمی‌شود. باید با ابتکار و خلاقیت و باز کردن پنجره و درگاهی به سمت فعالیت های اقتصادی همشهری یا هر موسسه‌ای را از بحران دور کنیم. به این ترتیب همشهری می‌تواند به کارش ادامه دهد و سعی می‌کند به یک برند همیشه معتبر مطبوعاتی باقی بماند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: