• شنبه ١٧ ارديبهشت ١٣٩٧-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٠٥٣١
سیدحسن رسولی:

منظورم از رشوه نوع كلامي سياسي كارانه آن است كه توهين به زنان و جوانان است

 هدف بنده از بیان این مطالب، كادرسازي پايدار از جوانان  و زنان بود. اين بحث با انتخاب شهردار هم راستاست. بالا آوردن تجهيز نشده جوانان را صحيح نمي دانم، چرا كه مثل چيدن ميوه نارس هم خود ميوه را از بين مي برد و هم دهان را مي سوزاند. در كشورهاي توسعه يافته احزاب توانمند نقش كادرسازي را بر عهده دارند چون قوي هستند و داراي دولت در سايه و آزادي مناسب مي توانند جوان آن را براي اداره مسئوليت هاي بالا تربيت كنند مثل فرانسه و سایر کشورها.

با باور به نیروهای جوانان و زنان بود که در طول دوره مدیریتی خود از این نیروها استفاده کردم. برای نمونه در ستاد انتخاباتی دكترعارف ٢ تن از معاونينم جوان بوده اند، در زمان حضورم در استانداری خراسان امير شهلا را با وجودداشتن ٢٢سال به سمت بخشداری انتصاب کردم که امروز او رييس شوراي استان است، در زمان مسئولیتم در وزارت كشور و راه اهن و....ده ها مدير جوان تربيت كرده ام كه امروز حتي تا حد وزير آموزش و پرورش نيز مطرح شده اند. دكتر حسيني درمشهد، در زمان مسئولیتم از معاون دفتر اجتماعي استانداري فعالیت خود را شروع كرد، توان يابي شد و سپس فرماندار مشهد شد. طي ٥سال اخير رييس سازمان آموزش و پرورش بود و هم اكنون معاون سياسي استاندار است. سال قبل رييس دولت وي را در جمع نامزد هاي وزارت آموزش و پرورش قرار داد.

 خانم مهندس اسلامي در دوره ٤ساله استانداري خراسان  (٨٠تا٨٤) با پوشش اسلامي غيرچادري مدير شركت شهرك هاي صنعتي  استان در دوره بنده بوده اند. الان معاون وقت توانمند ساخته وي رييس سازمان صمت خراسان است. در إقليمي كه سالار عقيلي را نمي گذارد علم الهدي كنسرت داشته باشد.

 در شوراي عالي سياست گذاري كتبا نوشتم به نفع مهدي نادمي ها كنار بروم كه قبول نشد. سال ٧٨نفر اول شوراي شهر خرم آباد در دوره مديريت اينجانب با اين باور قادرسازانه يك خانم متدين جوان بود. در اجتماع ١٠٠هزارنفري آغاز كار شوراها در استاديوم آزادي در حضور خاتمي عزيز اولين سخنران منتخب مراسم بود.

 هم اکنون نیز رویه (تربیت مدیر جوان) را در بنياد اميد در دستور کار خود دارم. جوان باوري غيرتوانمند سازي را فريب مي دانم. منظورم از رشوه نوع كلامي سياسي كارانه آن است كه توهين به زنان و جوانان است. حاضرم در هر دو حوزه زنان و جوانان در كارگاهي بحث نظري و كاربردي موضوع را مطرح كنم. ايكاش روزي ادبيات نمايشي از ساحت سياست كشور رخت بربندد.

 در عين حال  ادعايي ندارم، از توجه شما سپاسگزارم و در صورت غلط بودن اين باور رفتاري پوزش مي طلبم. شهيد بهشتي رحمت الله عليه فرمود:" تلخي گفتار صادقانه را بر شيريني گفتار منافقانه ترجيح مي دهم."

 سيد حسن رسولي

٩٧/٢/١٧

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: