• چهارشنبه ٤ تير ١٣٩٩-١٠:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨١٠٩
احمد مسجدجامعی در گفت‌وگو با میزان

معلولان و روشندلان نمی توانند به راحتی در تهران تردد کنند

خبرگزاری میزان- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران به وضعیت مناسب سازی معابر شهری برای «معلولان» و «روشندلان» در پایتخت انتقاد کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجدجامعی در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به سوالی به تشریح مناسب سازی معابر شهری برای معلولان و روشندلان پرداخت و گفت: بسیاری از المان‌های شهری و وسایل حمل و نقل عمومی برای معلولان مناسب نیست و حقیقتا این مساله درست است، اما اقدامی که در پهنه رودکی صورت گرفت، اقدام خوبی بود که این افراد هم بتوانند از فضای شهری استفاده کنند.

وی در پاسخ به این مساله در یکسال باقی مانده عمر این شورا تا چه میزان میتوانیم انتظار داشته باشیم که این مساله به بهره برداری برسد، تصریح کرد: مصوبه در این زمینه زیاد داریم، اما اجرایی شدنش گام مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: برای مثال اگر فرد معلولی بخواهد با همین امکانات معمولی در شورای شهر تهران تردد کند، امکانش وجود ندارد در نتیجه باید به این مساله توجه کنیم تا این افراد هم بتوانند به راحتی در شهر تردد داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی درباره عدم توجه به المان‌های فرهنگی در شهر پرداخت و گفت: راستش را بخواهید کار‌های بزرگ در این زمینه نداریم البته در این زمینه اقدامات کوچکی هم انجام شده است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: