• دوشنبه ٢ تير ١٣٩٩-١٠:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٨٠
زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا

توضیح درباره تخریب نیم‌طبقه ملکی در جماران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره تخریب نیم‌طبقه ملکی در جماران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران «زهرا نژادبهرام» عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تخلف در ساخت‌وساز ملکی در جماران گفت: این ملک در خیابان جماران در منطقه 1 قرار دارد و متعلق به نهاد ریاست جمهوری است و مجری  ساخت آن بنیاد مسکن است.

نژادبهرام با بیان اینکه این ملک یک نیم طبقه اضافه طبقه داشت، گفت: با پیگیری آقایان سالاری و علیخانی و با حضور شهردار منطقه آن نیم طبقه که خارج از ضوابط مجوز ساختمانی ساخته شده، تخریب شده است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: با نظارت شورا و درخواست شهرداری منطقه جواز ساخت آن صادر شد که براساس جواز درخواستی آن نیم طبقه بیش از جواز ساختمانی بود که در حال ساخت آن بودند و بقیه ملک در دو طبقه در حال ساخت است.

عضو کمیسیون معماری  و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا ملک باغ بوده است؟ گفت: جواز ساختمانی برای این ملک صادر شده است.

او درپاسخ به این سوال که آیا برای این ملک جریمه صادر شده است؟ گفت: درباره تخریب، اگر منطقه خودش بتواند تخریب کند، این کار را انجام می‌دهد و اگر منطقه به هر دلیلی نتواند این کار را انجام دهد، به کمیسیون ماده 100 ارسال و جرایم انجام و دستور قلع صادر می‌شود،‌ اما با توجه به اینکه ملک به طور کامل ساخته نشده بود و تنها پایه‌گذاری انجام شده بود، شهرداری منطقه نسبت به تخریب پایه‌ها اقدام کرد و آن را انجام داد.  

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: