• شنبه ٢٠ ارديبهشت ١٣٩٩-١٠:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٦٩٦
حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس:

برگزاری جام رمضان آنلاین برای تهرانی‌ها

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از برگزاری لیگ بازی‌های آنلاین به مناسبت ماه رمضان برای شهروندان پایتخت خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری، رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برگزاری جام رمضان اظهارداشت: طی چندسال اخیر مدیریت شهری در ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی تحت عنوان جام رمضان برگزار کرده است اما امسال با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی، عملا امکان برگزاری چنین مسابقاتی وجود ندارد. به همین دلیل تلاش کردیم تا جام رمضان را به شکل مجازی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته ورزش شورای شهر و سازمان ورزش شهرداری، جام رمضان تهران را امسال به شکل مجازی برگزار خواهند کرد، گفت: در همین راستا در اقدامی مشترک با سامانه لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران، سازوکاری اتخاذ شد که افراد علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین در بخش‌های مختلف بازی‌های موبایلی، کنسولی و کامیپوتری در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه ثبت نام در این لیگ با پیگیری‌های کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران رایگان است، گفت:‌ متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه eligo.ir و انجام ثبت نام، در رقابت‌های جام آنلاین رمضان حاضر شوند.

نظری همچنین با دعوت از فعالان بازی‌های کامپیوتری و دیگر شهروندان علاقه‌مند به حضور در این رقابت‌ها گفت: این بازی‌ها به شکل غیرحضوری برگزار شده و در نهایت، برندگان رشته‌های مختلف مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 

وی افزود: در تلاش هستیم تا از سال آینده جام رمضان همزمان به شکل حضوری و نیز آنلاین برگزار شود.همچنین ما در کمیته ورزش شورای شهر و سازمان ورزش شهرداری آمادگی داریم در صورت اجرای موفقیت‌آمیز، چنین لیگ‌هایی را طول سال نیز برگزار کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: