• چهارشنبه ١٧ ارديبهشت ١٣٩٩-١٦:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٦٨٤
زهرا صدر اعظم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس:

سرویس بهداشتی پارکها و وسایل بازی کودکان مداوم ضدعفونی می شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام سرویس های بهداشتی پارک‌ها و وسایل بازی کودکان 2 بار در روز ضدعفونی می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درخصوص گلایه زهرا نژاد بهرام دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره چرایی بازگشایی پارکها و تذکر به پیروز حناچی شهردار تهران گفت: بازگشایی پارک‌ها با مصوبه ستاد ملی کرونا رخ داده است.

وی افزود: حتی برای رفع نگرانی اقشار مختلف جامعه تلاش شد تا آن پارک‌هایی که مردم به صورت خودرویی در آن رفت و آمد دارند و امکان تجمع بیشتر شهروندان به صورت گروهی وجود دارد تعطیل باشد.

صدراعظم نوری تصریح کرد: به هر تقدیر از ابتدای اسفند ماه از مردم خواسته شد تا در منازل خود بمانند و بیرون نروند و در بهار که فصل طبیعت است هم پارکها و تفرجگاه ها بسته شد و طبیعی است روحیه مردم تضعیف شده و نیاز به بازآفرینی داشته باشد.

وی ادامه داد: البته حتما مردم خوب شهرمان می‌دانند که بازگشایی پارکها به معنای عادی شدن شرایط نیست و این طبیعی است که همچنان باید از تجمعات پرهیز کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که یکی از نگرانی‌های مردم تمیزی سرویس های بهداشتی و وسایل بازی کودکان است در این خصوص چه اقدامی انجام می شود زیرا به نظر می رسد به آن شکلی که باید این مکان ها ضدعفونی نمی شود گفت: برای ضدعفونی این مکان ها پروتکل های بسیار مشخص و منظمی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: سرویس های بهداشتی و وسایل بازی پارکها( در کل پارکهای شهر تهران) روزانه دو بار ضدعفونی می شود تا خدای نکرده بستری برای انتقال بیماری و شیوع کرونا نباشد.

صدر اعظم نوری گفت: البته یک موضوع مهمی هم باید مورد توجه قرار گیرد که درست است که این مکانها ضدعفونی می شود اما عمر ضدعفونی هم با اولین استفاده از بین می رود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شهروندان باید بدانند که بهتر است در حین مراجعه به پارکها ترجیحا از سرویس های بهداشتی استفاده نکنند و فقط از فضای مفرح پارک بهره‌مند شوند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: