• سه شنبه ١٦ ارديبهشت ١٣٩٩-٠٩:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٦٧٢
افشین حبیب زاده در گفتگو با ایسنا:

کرونا تاثیری برای تکمیل پروژه های عمرانی شهر تهران ندارد

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به تصویب بسته محرک اقتصادی شهرداری تهران در شرایط کرونایی گفت: کرونا تاثیری برای اجرا و تکمیل پروژه های شهرداری تهران ندارد و مسئولان باید هرچه سریعتر پروژه ها را تکمیل کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران افشین حبیب زاده در گفتگو با ایسنا، در مورد وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری تهران با توجه به کاهش درآمد های شهرداری در پی شیوع کرونا، گفت: روز گذشته شورای شهر، لایحه ارسالی شهرداری تهران در مورد بسته های حمایتی را تصویب کرد و با اجرایی شدن این مصوبه شاهد افزایش درآمدهای شهرداری تهران خواهیم بود و نگرانی از بابت تامین درآمد نخواهیم داشت.

وی با تاکید براینکه پروژه های عمرانی شهر تهران آنگونه که در برنامه سوم توسعه و بودجه٩٩ تدوین شده، اجرایی خواهد شد افزود: برای سال جاری، شورای شهر بودجه عمرانی شهرداری تهران را به ۴۳ درصد از بودجه کل افزایش داد تا پروژه های نیمه تمام تکمیل و این مهم باید محقق شود.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه ۶۷ پروژه شاخص و اولویت‌دار فرا منطقه‌ای که در حال تکمیل است را با کمک معاونت فنی و عمرانی و مناطق احصا کردیم، گفت: این پروژه های اولویت دار می بایست با قید فوریت تکمیل شود و این مهم با توجه به تامین بودجه اجرایی می شود.

‌وی افزود: در سال‌جاری برای اولین بار به پروژه ها در مقیاس محلات نیز توجه شد و برهمین اساس ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های محلی اختصاص داده شده که این هزینه باید با مشورت و پیگیری شورایاران محلات تهران هزینه شود هرچند این پروژه‌ها با اینکه کوچک مقیاس و در سطح محلات هستند؛ اما از آنجایی که در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان است قطعا موجب رضایت می‌شود.

حبیب زاده در پایان تاکید کرد: با توجه به مصوبات شورای شهر در مورد بسته محرک اقتصادی شهرداری تهران در زمان کرونا به نظر نمی رسد که در اجرا و تکمیل پروژه ها با مشکلات مالی مواجه باشیم و شهرداری تهران باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پروژه های اولویت دار اقدام کند و به عبارت ساده تر، کرونا تاثیری بر تکمیل پروژه های عمرانی شهر ندارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: