• شنبه ١٣ ارديبهشت ١٣٩٩-١٠:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٦٣٩
زهرا صدر اعظم نوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چتر حمایت شهرداری تهران بر سر کارمندان آسیب دیده از کرونا

صدراعظم نوری گفت: سازو کار حمایت از کارکنان شهرداری که از کرونا آسیب دیدند از سوی شهرداری تهران تهیه می‌شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات بسته حمایت شهرداری تهران از کارکنان آسیب دیده شهرداری در مقابله با کرونا گفت: شورای شهر تهران در صحن علنی خود پیشنهاد حمایت از کارکنان آسیب دیده از کرونا را که در شهرداری تهران مشغول به فعالیت هستند، مطرح کرد که با رأی بالا اعضای شورا به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: در این طرح قرار است خانواده کارکنان شهرداری که در شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و در کنار آن افرادی که به این بیماری مبتلا شدند مورد حمایت مدیریت شهری قرار گیرند.

صدر اعظم نوری با تأکید بر اینکه خانواده کارکنان شهرداری که از شیوع کرونا آسیب دیده‌اند حمایت می‌شوند، تصریح کرد: شهرداری تهران موظف است ساز و کار حمایت از خانواده‌های کارکنان شهرداری آسیب دیده از کرونا را تهیه کند.

او با اشاره به اینکه کارکنان شهرداری تهران در بخش خدمات شهری یکی از اقشاری بودند که در خط مقابله با ویروس کرونا حضور داشتند، گفت: شهرداری تهران نیروهای زیادی در بخش خدمات شهری (بهشت زهرا(س) و پسماند) دارد که باید اعلام کنم خوشبختانه با اتخاذ تمهیدات مناسب تعداد جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در شهرداری تهران کمتر از ۱۰ تن است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تأکید کرد: پیش از تصویب طرح کمک به خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران که به ویروس کرونا مبتلا شدند و یا جان باختند، شهرداری تهران در مسیر وظایف انسانی خود خدمات رفاهی را به خانواده‌های آن‌ها ارائه کرد و این مسیر همچنان ادامه داد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: