• چهارشنبه ١٠ ارديبهشت ١٣٩٩-١١:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٦٢٥
صدر اعظم نوری:

شیب ابتلای شهروندان تهرانی به کرونا نزولی است

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: آمارها نشان می دهد شیب ابتلای شهروندان تهرانی به کرونا نزولی است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات بازگشایی محدود بوستان‌های پایتخت گفت: فعالیت‌های مختلف در شهر تهران به ویژه در حوزه مقابله با کرونا مدیریت شهری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و هیچ دستگاهی نباید خودجوش تصمیم گیری کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که از روز نخست شیوع ویروس کرونا مدیریت شهری تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا بود گفت: تمام فعالیت‌های مدیریت شهری بر اساس شیوه نامه‌های ستاد مقابله با کروناست و تا به امروز نیز بر اساس همین شیوه نامه‌ها عمل و تصمیم گیری شده است.

نوری تصریح کرد: ستاد مقابله با کرونا در ابتدا بوستان‌های پایتخت را به منظور قطع زنجیره شیوه ویروس کرونا تعطیل اعلام کرد و امروز با توجه به فعالیت اصناف و نیاز به تغییر روحیه شهروندان تصمیم بر آن شد تا درب بوستان‌های داخل شهر تهران به روی شهروندان باز شود، اما ۴ بوستان جنگلی لویزان، یاس فاطمی، چیتگر و سرخه حصار به دلیل مساحت بالا همچنان تعطیل است.

او با تاکید بر این نکته که با توجه به بازگشایی بوستان‌ها نیاز است شهروندان شیوه نامه‌های موجود در بخش فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند،گفت: بازگشایی بوستان‌ها به منظور تامین و ارتقای سلامت شهروندان است و همچنان باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: آمارها نشان می دهد شیب ابتلای شهروندان به کرونا نزولی است و باید فاصله گذاری اجتماعی به گونه ای باشد که منحنی ابتلای شهروندان به کرونا صعودی نشود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: