• سه شنبه ٢ ارديبهشت ١٣٩٩-٠٨:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٣٣
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خبر داد:

احتمال اجرای دوباره طرح زوج یا فرد در پایتخت

علیخانی از احتمال اجرای دوباره طرح زوج یا فرد در پایتخت در شرایط اضطرار خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه با لغو اجرای طرح ترافیک در پایتخت بار ترافیک معابر تهران افزایش یافته است، گفت: صبح امروز با سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تلفنی صحبت کردم تا در جریان وضعیت ترافیکی معابر پایتخت قرار گیرم و باید اعلام کنم بر اساس گزارش‌های رسیده ترافیک معابر به حدی افزایش یافته که تهران قفل شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: اجرای طرح‌هایی مانند زوج یا فرد برای شرایط اضطرار است و حالا وضعیت ترافیک پایتخت به گونه‌ای است که می‌تون آن را شرایط اضطرار اعلام کرد و طرح زوج یا فرد را اجرا کرد.

علیخانی ادامه داد: بازگشت اجرای طرح زوج یا فرد به معابر پایتخت برای کاهش حجم تردد‌ها در روز‌های کرونایی پیشنهادی است که می‌تواند مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

او تصریح کرد: به طور حتم با اجرای طرح زوج یا فرد در پایتخت شهروندان می‌توانند هم از وسیله شخصی خود استفاده کنند و هم از بار تردد در روز‌های هفته تعدیل شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: