• دوشنبه ١ ارديبهشت ١٣٩٩-١٤:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٣٠
زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس:

نظر شورای شهر ادامه لغو طرح ترافیک است

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نظر شورای شهر ادامه لغو طرح ترافیک است، گفت: در حال حاضر برای تردد در محدوده طرح کاهش و طرح آلودگی هوا عوارضی از شهروندان اخذ نمی‌شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت، اظهار داشت: شورای شهر نظرش ادامه لغو طرح ترافیک است چرا که با کمبود وسایل حمل و نقل عمومی این ناوگان می‌تواند محلی برای شیوع ویروس کرونا باشد.

وی گفت: قرار نیست برای تردد در محدوده طرح ترافیک عوارضی از شهروندان اخذ شود و شهروندان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: شورای شهر تنها درخواست ارسال لایحه رایگان شدن طرح ترافیک از سوی حناچی را داشته است و باید توجه کرد که رویکرد شورا پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان است و این موضوع در ارسال نامه‌های مختلف به ستاد کرونا و دستگاه‌های مربوطه کاملاً واضح و مبرهن است.

نژادبهرام بیان داشت: مسؤول بخشش و یا نصب عوارض طرح ترافیک فقط شورای شهر است و این موضوع بر اساس قانون مطرح شده و درخواست داشته‌ایم که شهرداری این مساله را مدنظر قرار دهد.

وی بیان داشت: شهرداری تا کنون بیش از 40 میلیارد تومان در حوزه پیشگیری از کرونا در پایتخت اعتبار اختصاص داده کهبرای ضدعفونی،  تدفین جانباختگان کرونا، جمع‌آوری پسماند و تأمین تجهیزات و ابزار مورد نیاز هزینه شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تأکید کرد:  در صورت افزایش مسافران مترو احتمال شیوع کرونا بیشتر می‌شود و از آنجایی که سلامت شهروندان اولویت مدیریت شهری است لغو طرح ترافیک باید ادامه یابد و در این زمینه قرار نیست پولی از شهروندان اخذ شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: