• پنج شنبه ٢٨ فروردين ١٣٩٩-١٥:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٨٤
ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس:

پروتکل پیشگیری از کووید ۱۹ در حمل و نقل عمومی به ستاد کرونا ارسال شد

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شناورسازی ساعات ادارات از شیوع کرونا پیشگیری می‌کند، گفت: پروتکل پیشگیری از این بیماری در حمل و نقل عمومی به ستاد کرونا تهران ارسال شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌درباره تصمیمات و پیشنهادات شورای شهر و شهرداری جهت مقابله با کرونا اظهار داشت: از ابتدای اسفند پیشنهادات مختلفی به مسؤولان مربوطه در ستاد کرونا ارائه داده‌ایم ولی بخشی از این پیشنهادات مورد قبول واقع نشده است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر نماینده‌ای در ستاد مقابله با کرونا تهران ندارد،‌گفت: تنها نماینده حوزه شهری در ستاد کرونا پیروز حناچی شهردار تهران است که ما از طریق ایشان موضوعات و پیشنهادات مختلف را در ستاد کرونا مطرح می‌کنیم.

این عضو شورای شهر تهران در مورد شناورسازی ساعات ادارات در پایتخت گفت: اگر این موضوع مدنظر قرار نگیرد و مدیریت نشود منجر به شیوع کرونا و مشکلات بیشتر می‌شود لذا از ستاد کرونا درخواست کرده‌ایم که این موضوع را جهت اجرایی شدن از هفته آینده مدنظر قرار دهند و امیدوارم این موضوع مورد قبول واقع شود.

خداکرمی بیان داشت: پروتکل جامع و کاملی توسط کمیسیون حمل و نقل شورای شهر به ستاد کرونا تهران ارائه شده و در صورتی که این پروتکل اجرایی شود در پیشگیری از کرونا در حمل و نقل عمومی بسیار کمک‌کننده است.

وی در مورد آمار مبتلایان به کرونا در حوزه شهری گفت:‌دو نفر از کارکنان شورای شهر مبتلا به کرونا شده که البته این افراد در زمان غربالگری بیماری‌شان مشخص شد و ناقل بدون علامت بوده‌اند.

وی افزود:‌این دو نفر در حال حاضر شرایط جسمانی‌شان خوب است و در خانه قرنطینه شده‌اند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت:‌در شهرداری نیز علیرغم اینکه تنها در حوزه خدمات شهری 22 هزار کارگر و پرسنل اقدامات زیادی در حوزه پسماند، فضای سبز و ... انجام داده‌اند و در خط مقدم مقابله با کرونا هستند البته مورد وخیمی از ابتلا میان این افراد نداشته‌ایم چرا که شرایط مدیریت شده و پروتکل‌های حفاظتی نیز مدنظر بوده است.

خداکرمی خاطرنشان کرد: در منطقه آرادکوه که 110 تن زباله‌های عفونی بیمارستانی دفن شده حتی یک مورد ابتلا به کرونا نداشته‌ایم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: