• چهارشنبه ٢٧ فروردين ١٣٩٩-١٠:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٧٠
زهرا نژادبهرام در گفت‌وکو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم:

پرداخت مرحله دوم کمک بنیاد مستضعفان به دستفروشان تا پایان هفته

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از پرداخت مرحله دوم کمک بنیاد مستضعفان به دستفروشان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام در گفت‌وکو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره مرحله دوم کمک مالی به دستفروشان پایتخت اظهار کرد: کمک مالی بنیاد مستضعفان به دستفروشان هنوز پرداخت نشده زیرا بانک‌ها برای صدور کارت هدیه دچار مشکل شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز صبح فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در گفت‌وگوی تلفنی این قول را داد که تا پایان هفته جاری پرداخت مبالغ در نظر گرفته شده برای دستفروشان پرداخت شود. شهرداری تهران در مرحله اول حدود 4 هزار نفر از دستفروشان را شناسایی کرد اما یک هزار نفر دیگر با شناسایی افراد جدید به آن لیست اضافه شد. 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: بنابراین در مرحله دوم، کمک یک میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به 5 هزار دستفروش خواهد بود و کمک‌های این نهاد به 9 میلیارد تومان می‌رسد؛  تمام تلاشمان را کردیم که دستفروشان ثابت در این لیست قرار بگیرند؛ بر این اساس کمیته‌ای در هر منطقه متشکل از شهردار، مسئول حراست و مسئول بازرسی تشکیل دادیم تا اطلاعات افراد را راستی آزمایی کنند البته ممکن است 10 تا 15 درصد آن هم در شرایط بحرانی، خطا وجود داشته باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: