• يکشنبه ٢٤ فروردين ١٣٩٩-١٣:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٣٦
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران خبر داد؛

تهیه فهرست اقشار کم درآمد برای وام ۱۲ میلیون تومانی وزارت رفاه

نژاد بهرام از تهیه فهرستی از اقشار کم درآمد برای ارائه به وزرات رفاه جهت پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین جزئیات کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در پایتخت از سوی مدیریت شهری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیئت دولت قرار است وام‌های ۱۲ میلیون تومانی را با سود ۱۲ درصد و تنفس ۴ ماهه به خانواده‌های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا و اقشار کم درآمد پرداخت کند.

 

وی با بیان اینکه ما در مدیریت شهری مذاکراتی را انجام دادیم و در مذاکره‌های انجام شده اعلام کردیم و فهرستی نزدیک به هزار و ۵۰۰ نفر تهیه کردیم که در آن اسامی اقشار کم درآمد و دستفروشان نیز احصاء شده است، افزود: نکته قابل توجه این است که این لیست از طریق ۶۰ دفتر خدمات نوسازی در مناطق پایتخت تهیه شده است.

 

 

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه دفاتر نوسازی شهرداری تهران در مناطق بافت فرسوده هستند، گفت: با توجه به این نکته بسیاری از خانواده‌های کم درآمد و اقشار ضعیف در بافت فرسوده پایتخت هستند و لیست افراد نیازمند در دفاتر نوسازی مناطق از منطقه ۱ تا ۱۶ که از گلابدره آغاز و به جوادیه می‌رسد، احصاء شده است.

 

نژادبهرام گفت: در حال حاضر فهرست نیازمندان منطقه ۱۶ آماده شده و ما از طریق شهرداری تهران فهرست هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها را در اختیار وزارت رفاه قرار دادیم، اما فهرست تهیه شده کد ملی نداشت و قرار شد پس از ثبت کد ملی مجدد فهرست اسامی به وزارت رفاه ارسال شود.

 

عضو شورای شهر تهران تصرحی کرد: این اقدام گامی برای کمک هدفمند به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه است که با شیوع کرونا وضعیت معیشت آن‌ها در تنگنا قرار گرفته است که از سوی مدیریت شهری شهرداری تهران تعقیب می‌شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: