• سه شنبه ١٢ فروردين ١٣٩٩-٠٠:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٥٥
سالاری اعلام کرد

بررسی پیامدهای کرونابر تحقق مأموریت‌ها و منابع درآمدی مدیریت شهری

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی پیامدهای کرونا بر تحقق مأموریت‌ها و منابع درآمدی مدیریت شهری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران که به صورت مجازی و به منظور بررسی فعالیت مدیریت شهری در خصوص کرونا برگزار شد، گفت: در این جلسه عملکرد مدیریت شهری تهران در خصوص مبارزه با کرونا و عمل به مصوبات شورا در این حوزه، مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و از تلاش همه جانبه مدیریت شهری تقدیر شد.

وی ادامه داد: پیامدهای کرونا در منابع درآمدی و میزان تحقق بودجه سال ۹۹ و الزام شهرداری به ارائه پیشنهاداتی جهت عبور از بحران پیش آمده از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سالاری پیشنهاد حضور شورای شهر تهران به عنوان نماد شوراهای شهر کشور در ستاد ملی کرونا، تشکیل کمیته‌ای در شورای شهر برای پیگیری مأموریت‌های مدیریت شهری در فضای کرونایی و تهیه بیانیه و ارسال نامه‌ای به کشورهای جهان جهت همکاری در لغو تحریم‌ها علیه ایران را از دیگر پیشنهادات ارائه شده در این جلسه عنوان کرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: پیگیری موضوع تعطیلی حمل و نقل ریلی به منظور کاهش احتمال ابتلاء شهروندان به کرونا نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی اعضای شورای شهر در جلسه امروز بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: