• دوشنبه ٥ اسفند ١٣٩٨-٠٩:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٥٢
از سوی رییس شورای اسلامی شهر تهران و عضو هیات رییسه شورا در استقبال از تشکیل کمپین ملی مقابله با کرونا بیان شد:

کمپینی برای همبستگی اجتماعی

رییس شورای اسلامی شهر تهران با استقبال از تشکیل کمپین ملی مقابله با کرونا از این کمپین برای همبستگی اجتماعی یاد کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از پیشنهاد تشکیل کمپین ملی مقابله با کرونا از سوی روزنامه ایران با استقبال هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های سیاسی و اجتماعی از جمله رییس شورا و عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران مواجه شده است.

 

محسن هاشمی: کمپینی برای همبستگی اجتماعی

آنچه مهم است اینکه مردم و مسئولان باید در این شرایط همبستگی و اتحاد خود را حفظ کرده و در جهت آرامش اوضاع قدم بردارند. مردم باید به توصیه‌های وزارت بهداشت عمل کرده و نه مسأله را کوچک شمرده و نه آن را بیش از حد بزرگ و بحرانی جلوه دهند. درحقیقت باید با واقعیت‌ها روبه‌رو شد و از شایعات و خبررسانی‌های غلط و اغراق شده پرهیز کرد. باید بپذیریم وزارت بهداشت باید مدیریت بحران را برعهده بگیرد و اگر کمپینی هم در جهت همبستگی براه افتاده است، اهداف و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت را سرلوحه قرار داده و به تذکرات و توصیه‌ها عمل کنند. ضمن آنکه باید اطلاع‌رسانی دقیق و بیشتر باشد. رسانه ملی نقش پررنگی دارد و باید درست عمل کند. مردم هم باید خوب گوش کرده و براساس دستورالعمل‌ها عمل کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

 

زهرا‌نژاد بهرام:  با اتحاد این بیماری را مهار کنیم

مسئولان نمی‌توانند بدون حضور مردم کاری را انجام دهند. آنها فقط می‌توانند ظرفیت‌ها و امکانات لازم را فراهم کرده و این مردم هستند که می‌توانند از اپیدمی شدن این ویروس پیشگیری کنند. بنابراین شهروندان باید با همبستگی در این حوزه پیشگام شده و به توصیه‌های وزارت بهداشت عمل کنند. خوشبختانه مردم تا این جای کارخوب جلو آمده‌اند و بهداشت فردی را رعایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که در انجام نکات اولیه نسبت به 5-6 دهه پیش آگاهتر شده‌ایم. درحال حاضر 85 درصد جمعیت کشور باسواد هستند. همبستگی، مهم‌ترین نقطه اتکای مهار این بیماری است. کشور ما روزهای سخت زیادی را پشت سر گذاشته است.اما مردم همواره توانمند و قوی ظاهر شده‌اند و این ویروس هم نمی‌تواند آنها را زمین گیر کند. فقط کافیست در کنار یکدیگر و متحد باشند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: