• چهارشنبه ١٦ بهمن ١٣٩٨-٠٨:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧١٠٤
نژاد بهرام مطرح کرد:

جبهه‌های سیاسی در زمان انتخابات به دنبال تسویه حساب نباشند

نژادبهرام گفت: نباید افراد و جبهه‌های سیاسی در این مقطع تاریخی و حساس به دنبال تسویه حساب شخصی با یکدیگر باشند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: با توجه به شرایط حساس کشور ما مدیران شهری در کنار تمام آحاد جامعه باید تمرکز خود را بر روی انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی قرار دهیم و از مباحث حاشیه‌ای که تمرکز ما را در این بازه زمانی سلب می‌کند پرهیز کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: ما در کشور فاکتور‌هایی داریم که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت آن‌ها دشمن خود را ناامید کنیم.

او با تأکید بر اینکه یکی از فاکتور‌های موجود در کشور حضور مردم در انتخابات گوناگون است، گفت: در این بازه زمانی موظف هستیم که از موارد و مباحثی که موجب می‌شود وحدت مردم دچار خدشه شود، پرهیز کنیم.

نژاد بهرام با اشاره به جایگاه و شخصیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: ابعاد شخصیت فردی مانند سردار سلیمانی می‌تواند الگویی برای وحدت تمام جامعه باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی یکی از رویداد‌هایی است که موجب وحدت بیشتر مردم می‌شود.

او تصریح کرد: باید از ظرفیت موجود در انتخابات پیش رو استفاده کنیم و با حضور پر شور خود در آن دشمن خود را زمین بزنیم.

نژادبهرام ادامه داد: نباید افراد و جبهه‌های سیاسی در این مقطع تاریخی و حساس به دنبال تسویه حساب شخصی با یکدیگر باشند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: