• شنبه ١٤ دی ١٣٩٨-١٠:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٨٨٦
محمد جواد حق شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو:

نامگذاری یکی از معابر تهران به نام سردار شهید قاسم سلیمانی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در اولین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد نامگذاری یکی از معابر تهران به نام سردار شهید قاسم سلیمانی را خواهم داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: سردار سلیمانی بعد از نزدیک به ۴ دهه خدمت در حساس‌ترین و مهمترین فراز‌های انقلاب، جنگ و بعد از جنگ، در حوزه امنیت و حراست و حفاظت از مرز‌های میهن اسلامی و مبارزه با تروریسم منطقه‌ای نشان داده بود که دل در گروی امنیت، استقلال و آزادی این سرزمین دارد و سرانجام جان خود را بر سر آرمانش با ملت و امام شهیدان تقدیم کرد. این شهید گرانقدر در راه خود هرگز از پا نایستاد تا جانش را برای این هدف مقدس اهدا کرد. قطعا جای این شخصیت والا و ارزنده به سختی پر خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدوارم همین طور که این چهره ارزشمند، تلاش والایی برای مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و دفاع از استقلال کشور‌های منطقه و مبارزه با حضور دشمنان خارجی از خود نشان داد، ان شاءالله همه ما در وصول به این اهداف توفیق لازم راداشته باشیم.

حق شناس عنوان کرد: اینجانب به عنوان رییس کمیته نامگذاری شورا در اولین نشست علنی شورا با همراهی دیگر اعضاءشورا و کمیسیون طرحی دوفوریتی را برای نامگذاری یکی از گذر‌های اصلی شهر راخواهم داد تا ضمن ادای دین به این شهید والا مقام به نمایندگی از مردم شریف تهران از این انسان بزرگ قدرشناسی کرده باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: