• چهارشنبه ٤ دی ١٣٩٨-٠٨:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٨٦٥
زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعطیلی مدارس نقشی در کاهش آلودگی هوا نداشت

نوری گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد تعطیلی مدارس نقشی در کاهش آلودگی هوای پایتخت نداشته است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهر شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که آیا برخی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در زمان افزایش آلاینده‌ها در پایتخت خاموش می‌شوند تا عدد خروجی عددی پایین‌تر از حد واقعی باشد، گفت: برای شهرداری تهران منفعتی وجود ندارد که بخواهد دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا را در زمان افزایش میزان آلاینده‌ها خاموش کند تا عدد خروجی پایین تر از حد واقعی باشد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست شورای شهر تهران افزود: مدیریت شهری همواره در تلاش است تا با نشان دادن آمار و ارقام واقعی میزان آلاینده‌های پایتخت، مدیران کلان را نسبت به وضعیت بحرانی آگاه کند.

تعطیلی مدارس نقشی در کاهش آلودگی هوا نداشت / عدد شاخص آلودگی هوا واقعیست

صدراعظم نوری با اشاره به این نکته که ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا به صورت دیجیتال عمل می‌کند، تصریح کرد: ممکن است در برخی از موارد برخی ایراد‌های فنی در دستگاه رخ دهد و دستگاه از مدار جمع آوری اطلاعات خارج شود، اما این اتفاق عمدی نیست.


او در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی مدارس منجر به کاهش آلودگی هوای پایتخت شده است یا خیر، بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد تعطیلی مدارس نقشی در کاهش آلودگی هوای پایتخت نداشته است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که اگر تعطیلی باعث کاهش آلودگی هوای پایتخت می شود باید دیگر نهاد های نیز تعطیل شود، افزود:تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی خساراتی را به سیستم آموزشی کشور وارد می‌کند، اما باید به این نکته توجه داشت که سلامت شهروندان از همه چیز مهم‌تر است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: