• سه شنبه ٢٥ تير ١٣٩٨-١١:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٥٢٤
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

ارائه لایحه اصلاح ساختاری شورای معماری مناطق؛ تا یک هفته آینده/ تداوم تخلف در برخی مناطق

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: با وجود نظارت شورای شهر تهران اماهنوز در برخی شوراهای معماری مناطق تخلفاتی صورت می‌گیرد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل ازاقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمد سالاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام مصوبه شورا درارتباط با الزام شهرداری برای اصلاح ساختار و چارچوب شورای معماری مناطق به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خوشبختانه بعد از پیگیری‌ها و تذکرات فراوان این لایحه به شورا آمده و تا یکی دو هفته آینده برای بررسی به صحن علنی شورای شهر تهران ارائه می‌شود.

او ادامه داد: البته ما نظارت را تا زمان ارسال این لایحه متوقف نکردیم، یک کارگروه نظارتی و فنی از سوی کمیسیون شهرسازی و معماری در سامانه صدور پروانه و شهرسازی مناطق ایجاد شده که طی آن پروانه‌های ساختمانی صادر شده در مناطق به صورت رندمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سالاری با بیان اینکه تخلفات کاهش پیدا کرده اما در برخی مناطق همچنان تدوام دارد، اضافه کرد: ما هر نوع تخلفی که مشاهده می‌کنیم طی نامه مکتوب به شهردار، معاونت شهرسازی و معماری و نهادهای بازرسی اطلاع می‌دهیم تا در جهت کم لیکن کردن تصمیمات متخلفانه اقدام کنند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: متاسفانه از آنجایی که شهرداری تهران از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد برخی مردم با حضور در شوراهای معماری مناطق و هماهنگی با اعضای آن‌ها عوارضشان پرداخت می‌کنند و بعد تقاضای احقاق حقوق مکتسبه‌شان را دارند. از شهردار تهران خواسته‌ایم که جلوی این اقدامات را بگیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: