• سه شنبه ١١ تير ١٣٩٨-١٤:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٤١١
زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس :

دنبال آرام سازی تردد هستیم نه محدود سازی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهر تهران و معابر آن به دنبال آرام سازی ترددهستیم و قرار نیست هیچ معبری به نفع پیاده راه بسته شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص اینکه شهردار تهران وعده داده است به زودی پروژه بهسازی میدان امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد چه برنامه‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است گفت: طرح بهسازی و میدان امام خمینی از چندی قبل تدوین شده است.

وی افزود: در ابتدا مقرر شد که ساختمان قدیمی خانه شهر یا همان بلدیه ساخته و احیا شود تا یکی از نمادهای قدیمی این میدان بار دیگر در چرخه فعالیت قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اینکه آیا قرار است در این میدان پیاده راه تقویت شود و چیزی نظیر میدان بهارستان یا معبر هفده شهریور را شاهد باشیم گفت: اساساً پروژه هفده شهریور و بهارستان دو فرق اساسی با یکدیگر دارند.

نژاد بهرام گفت: ما در هفده شهریور مسدود سازی و محدودسازی داشتیم و با ساخت پیاده راه باعث شدیم مسیر تردد خودروها از بین رفت که همین موضوع باعث شکست پروژه شد و عملاً آن اهدافی که در این طرح وجود داشت محقق نشد.

وی ادامه داد: اما در پروژه بهارستان هدف محدود سازی تردد خودروها به نفع پیاده‌راه نبود بلکه ما به دنبال آرام سازی حرکت خودروها بودیم که امروز این هدف محقق شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به طور قطع ما به دنبال آرام سازی هستیم و هدفمان محدود سازی نیست و در میدان امام خمینی هم نظیر خیابان سی تیر اگر قرار به اختصاص بخشی از میدان به پیاده راه باشد حتما با رویکرد آرام‌سازی خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: