• سه شنبه ١١ تير ١٣٩٨-٠٨:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٣٩٥
محمود میرلوحی در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

پرداخت روزانه ۱۷میلیارد تومان سود بانکی بابت بدهی‌های قالیباف/ بودجه یکساله شهرداری ۵ماهه خرج شد

عضو شورای شهر تهران گفت: ردیف بودجه معاونت فرهنگی و اجتماعی و ماده ۱۶،۱۷ که بودجه در اختیار شهردار است در سال ۹۶ به جای ۱۲ماه، ۵ماهه به پایان رسیده است.

 به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از،اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمود میرلوحی در پاسخ به پرسشی مبنی بر گزارش تفریغ بودجه سال 95 که طی آن گزارش درآمد و هزینه با هم تطابقی ندارد به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: شهرداری در یک اقدامی غیرعادی در پایان سال 95، 5هزار میلیارد تومان و در ابتدای سال 96، 2هزار میلیارد تومان از بانک‌ها استقراض کرده است، به طوری که در حال حاضر شهرداری روزانه بابت 20هزار میلیارد تومان بدهی به بانک‌ها، 17میلیارد تومان سود پرداخت می‌کند. 

او با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه به 43مورد در تفریغ بودجه سال 95ایراد گرفته و درخواست شافیت داده گفت: همچنین تمام بودجه حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و بودجه ماده 17،16که بودجه در اختیار شهردار است، 5ماهه هزینه شده است.

میرلوحی اضافه کرد: از شهرداری تهران خواسته‌ایم که در حوزه بدهی‌های شهرداری، نیروی انسانی، خاصه خواهی‌ها، واریز نشدن درآمد به خزانه شهرداری و استقراض گزارشی شفاف و کامل به ما ارائه دهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: