• سه شنبه ٢٢ مرداد ١٣٩٨-٠٨:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢٦٣
صدراعظم نوری در گفتگو با آنا:

آبیاری فضای سبز تهران بهینه‌سازی می‌شود/ استفاده از پنل‌های خورشیدی توسط شهرداری تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: صرفه‌جویی در مصرف آب در آبیاری فضای سبز در لایحه بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی در شهرداری تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با بررسی لایحه بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شهرداری تهران لایحه‌ای را در بحث مصرف آب و انرژی به شورای اسلامی شهر تهران ارائه داد تا ضمن بررسی این موضوع در کمیسیون تخصصی، نحوه مصرف آب و انرژی در شهرداری تهران مورد بازنگری قرار گیرد.

وی در ارتباط با مصرف انرژی در مجموعه شهرداری تهران، افزود: کاهش میزان هدر‌رفت انرژی و استفاده از پنل‌های خورشیدی برای تولید انرژی از مواردی است که در این لایحه دیده شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بخش دیگری از لایحه‌ به بحث مصرف آب دانست و گفت: استفاده از شیرهای آب هوشمند و هر راهکاری که بتواند از هدررفت آب در مجموعه شهرداری مورد استفاده قرار گیرد در دستور کار قرار خواهد داشت.

صدراعظم نوری با اشاره به لزوم طرح صرفه‌جویی در مصرف آب در آبیاری فضای سبز در لایحه بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی، اذعان کرد: با توجه به این‌که فرآیند بررسی لوایح و طرح‌ها در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران چندان زمان‌بر نیست، این موضوع در آینده‌ای نزدیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: