• سه شنبه ٢٢ مرداد ١٣٩٨-٠٨:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢٥٦
حسن خلیل‌آبادی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استقلال شهرری راه حل مشکلات این شهرستان/ خواسته‌ها نباید سیاسی و حزبی شود

خلیل آبادی گفت: تا زمانی که مطالبه‌ها رنگ و بوی حزبی و سیاسی داشته باشد شهر ری راهی برای خروج از مشکلات خود پیدا نمی‌کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت توسعه گردشگری شهرستان ری، گفت: متأسفانه در شهر ری انسجام خوبی برای درخواست مطالبه‌های وجود ندارد و در حوزه گردشگری هم درخواست‌ها و مطالبه‌ها رنگ و بوی سیاسی به خود می‌گیرد و نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که ساکنان ری باید دلسوز حل مشکلات خود باشند، بیان کرد: شهر ری باید مدیریت مستقلی داشته باشد و از استان تهران جدا شود و تا زمانی که شهرستان ری دارای مدیریت مستقلی نشود مشکلات و مسائل آن پابرجاست.

خلیل آبادی با تأکید بر این نکته که مسائل شهرستان ری وابسته به تهران نشده است، اظهار کرد: نمی‌خواهم بگویم استان تهران توجهی به شهرستان ری نداشته و بیان این مطلب نوعی قدرنشناسی از مدیریت شهر تهران است اما آن‌چه که باید برای شهر ری انجام می شد از سوی مدیریت شهری تهران انجام نشده است.

او با تأکید بر این نکته که وقتی شهرستانی اولویت اول استان دیگر نباشد مشکلات شهرستان حل نمی‌شود، بیان کرد: می‌توانم به خیابان فدائیان اسلام و جاده قم اشاره کنم که نزدیک به ۶۰ سال است در طرح قرار گرفته و این موضوع موجب شده ساختمان‌های ناهمگون بسیاری در این منطقه ایجاد و مشاهده شود.

خلیل آبادی با اشاره به احداث پروژه های متعدد در پایتخت گفت: ما در تهران هر ساله شاهد احداث پروژه‌هایی مانند پل صدر، تونل توحید و... هستیم ولی متاسفانه توجهی به حل مشکل خیابان قدائیان اسلام و جاده قم در شهرستان ری نشده است.

او با اشاره به این نکته که وضعیت جاده قم و خیابان فدائیان اسلام در قسمت مربوط به باقرشهر از شرایط خوبی برخوردار است، ادامه داد: قسمتی از این ۲ خیابان که از باقرشهر عبور می‌کند شرایط ایده‌آلی دارد، اما دو قسمت دیگر این خیابان که منطقه ۲۰ واقع شده است هیچگونه کار عمرانی صورت نگرفته است و آن‌هم به‌دلیل کدیریت مستقل شهرستان رباط کریم است.


عضو شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که باید شهرستان ری دارای مدیریت مستقل باشد، گفت: در تهران سالیانه بودجه‌های بسیاری را صرف میراث فرهنگی و گردشگری می‌شود که متأسفانه شهرستان ری به علت زیر سایه قرار گرفتن استان تهران از این پول ها بی‌بهره مانده است.

خلیل‌آبادی بیان کرد: از ساکنان شهرستان ری و مدیران بومی منطقه می‌خواهم که به صورت دلسوزانه تلاش کنند تا شهرستان ری بتواند از استان تهران جدا شود و دارای مدیریتی مستقل شود.

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار نشست خبری خود را در کنار مدیران شهرستان ری با اصحاب رسانه برگزار کرد که این نشست با حواشی بسیاری همراه بود که یکی از این حواشی اعتراض خبرنگاران شهرستان ری به نادیده گرفته شدن حقوق به حق اهالی این شهرستان بود که با واکنش خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران مواجه شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: