• شنبه ١٩ مرداد ١٣٩٨-١٠:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢٥٥
محمود میرلوحی در گفت وگو با ایسنا:

معرفی متخلفان حسابرسی سال 93 شهرداری تهران به قوه قضائیه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از معرفی افرادی که تخلف آنها در حسابرسی سال 93،‌ احضا شده به قوه قضائیه خبرداد.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،محمود میرلوحی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام گزارش حسابرسی تلفیق سال 93 شهرداری تهران با بیان اینکه مقایسه روند بررسی گزارش‌های تلفیق نشان دهنده تغییر رویکرد شوراست گفت: با روی کار آمدن شورای شهر پنجم متوجه شدیم که 35 گزارش مانده از سالهای قبل هنوز حسابرسی نشده است.

وی با بیان اینکه بارها به حسابرسان تاکید کردیم که گزارش دقیق و واقعی میخواهیم، ادامه داد: نکاتی که در گزارش تلفیق 93، توسط حسابرس احصا شده فقط مربوط به تخلفات نیست بلکه پیشنهاداتی به شورا و شهرداری در باب جلوگیری از فساد پیشنهاد کرده است.

میرلوحی با بیان اینکه گزارش تلفیق 93 دارای 9 بند، افزود: در بند 5 این گزارش 33 مصداق که عموما تخلف درحوزه های مختلف مالی، هولوگرام و... احصا و درج شده بود که براساس آن سازمان های نظارتی شهرداری می بایست ورود کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه می بایست شهرداری تهران درباره تعیین تکلیف این 33 تخلف ورود کند ، ادامه داد:‌ کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر نیز می بایست ظرف یک ماه، گزارش تخلفات را بررسی کند تا فهرستی از متخلفان تهیه شود که برآورد این است که مصادیق تخلف به دو بخش تقسیم شود که بخشی از آن به هیات های رسیدگی تخلفات و بخشی دیگر قوه قضائیه ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بنده 5 گزارش نیز به ورود حراست و بازرسی شهرداری تهران به این تخلفات و شناسایی افراد متخلف تاکید شده است، ادامه داد: در بانک اسناد، واگذاری ها و.. نکاتی فراتر از مبهم وجود داشت و قرار شد رسیدگی کند.

میرلوحی ادامه داد: افراد متخلف قطعا به قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: