• دوشنبه ١٤ مرداد ١٣٩٨-١٣:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢٢٥
زهرا نژاد بهرام در گفتگو با مهر مطرح کرد:

تعیین تکلیف ایمنی گود مجاور برج میلاد تا پایان هفته

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:پس از ۳ بازدیدی که از گود میلاد انجام شد و ارائه سه برداشت فنی تصمیم گرفته شد تا روز چهارشنبه تصمیم مشترکی توسط نماینده شهرداری و نماینده بنیاد تعاون گرفته شود.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ایمنی برج میلاد و جلسه ای که در این رابطه در ابتدای هفته برگزار شد، گفت: پس از ۳ بازدیدی که از گود میلاد انجام شد و ارائه سه برداشت فنی توسط شرکت قدر نماینده بنیاد تعاون، معاونت عمرانی و سازمان مشاور تصمیم گرفته شد تا روز چهارشنبه  تصمیم مشترکی توسط نماینده شهرداری و نماینده بنیاد تعاون گرفته شود.

 

وی ادامه داد: طی این ۳ روز جلسه ای مشترک بین نمایندگان شرکت مشاور و شرکت قدر به عنوان نماینده بنیاد تعاون برگزار و راهکارهای مناسب ارائه می شود.

 

به گفته نژاد بهرام در روز چهارشنبه باید مشخص شود آیا این گود تا سال ۹۸ ایمن است یا خیر. نیاز به چه اقداماتی دارد و برنامه کوتاه مدت و بلندمدت و برنامه های فنی خود را در خصوص این گود ارائه کند. این هفته گزارشی در خصوص ایمنی این گود ارائه شد و شرکت ناظر اعلام کرد گود مجاور برج میلاد تا سال ۹۸ ایمنی های لازم را دارد. شورا در این رابطه پیگیری های لازم را انجام داده و مردم نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

 

این عضو شورای شهر همچنین در خصوص ادامه همکاری بنیاد تعاون برای ساخت فاز دوم برج میلاد گفت: قرار بر این شد تا هفته آینده شرکت تعاون ناجا تمایل خود را در خصوص ادامه همکاری با شهرداری در خصوص احداث فاز دوم اعلام کند.

 

به گزارش مهر گود مجاور برج میلاد جز ۲۰۰ گود پرخطر شهر تهران است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: