• شنبه ٥ مرداد ١٣٩٨-١٤:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢١٤
فراهانی در گفتگو با آنا:

شورایاران از امسال در صحن شورای شهر تهران گزارش می‌دهند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از همین امسال و پس از برگزاری انتخابات شورایاری‌ها، برای جمع‌بندی نظرات شورایاران شاهد حضور آنها برای ارائه گزارش در صحن شورای شهر خواهیم بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،مجید فراهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با عدم ارائه گزارش شورایاران در صحن شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شورایاران به‌عنوان یاوران شهر و شورا نقش مهمی در رصد مشکلات شهری در حوزه محلات و نظارت بر عملکرد مناطق و محلات دارند و من با توجه به اهمیت این موضوع تذکری داده و نطقی را هم در صحن ارائه داده‌ام.

وی تصریح کرد: تذکر و نطقی که در صحن شورا ارائه شد نسبت به ضرورت حضور دبیران شورایاری مناطق در صحن و ارائه گزارش‌ها بود تا این موضوع مورد بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار بگیرد و در نتیجه آن دسته از اعضا که در خصوص عملکرد شهرداری‌ها دارای اطلاع هستند موضوع را پیگیری و در نتیجه تکالیفی را برای شهرداری تهران در مناطق در نظر بگیرند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که ارائه گزارش‌های شورایاری‌های مناطق می‌بایست براساس اولویت‌بندی مشکلات باشد، گفت: ارائه گزارش شورایاران و بررسی عملکرد شهرداری در مناطق به نوعی یک ابزار نظارتی و کنترلی است که جمع‌بندی‌های شورا در ارتباط با آن ضامن اهمیت آن است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران اذعان کرد: با توجه به عدم ارائه گزارش شورایاران در شورای پنجم پیگیری‌هایی انجام شد و هیئت رئیسه و شخص رئیس شورا قول دادند تا از همین امسال و پس از برگزاری انتخابات شورایاری‌ها، اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای جمع‌بندی نظرات شورایاران شاهد حضور آنها برای ارائه گزارش در شورای شهر باشند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: