• سه شنبه ٨ مرداد ١٣٩٨-٠٨:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥١٩٥
حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس:

مجموعه‌های ورزشی شهرداری نباید به بخش خصوصی واگذار شود

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه مجموعه‌های ورزشی شهرداری نباید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: این مجموعه‌ها باید توسط افراد باسابقه و متخصص اداره شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،حجت نظری رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره خبر واگذاری مجتمع‌های ورزشی شهرداری به بخش خصوصی اظهار داشت: برون‌سپاری مجموعه‌های ورزشی برای شهرداری نفعی ندارد و از اتفاق در بررسی‌های دقیق مشخص شده این مسئله نه تنها شهرداری را متضرر می‌کند بلکه به نفع شهروندان هم نیست. 

وی افزود: اینکه شهرداری مجموعه‌های ورزشی را آماده کند و با امکانات کامل جهت واگذاری به بخش خصوصی تحویل دهد، درست نیست چرا که پس از پایان برون‌سپاری مجبور می‌شود مجموعه‌ای نیمه‌مخروبه را تحویل گیرد و دوباره آن را بازسازی کند.

وی با اشاره به اینکه برون‌سپاری مجموعه‌های ورزشی درنهایت برای شهرداری هزینه به همراه دارد، گفت: این مجموعه‌ها حدودا 3 هزار نیروی رسمی و قراردادی دارد که به اذعان برخی این نیروها مازاد به شمار می‌رود، بنابراین بهترین تصمیم، اداره مجتمع‌های ورزشی شهرداری توسط همین نیروها است.

نظری خاطرنشان کرد: افرادی در مجتمع‌های ورزشی شهرداری اکنون مشغول‌اند که یا سابقه ورزشی داشته و یا تحصیلات آن را دارند، لذا مناسب برای اداره این مجموعه‌ها هستند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: