• شنبه ٥ مرداد ١٣٩٨-١٠:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥١٥٤
سید محمود میرلوحی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

درآمد شهرداری از پسماند خشک ۶۰ برابر سه سال گذشته می‌شود

میرلوحی گفت: با عملکردی که شورای پنجم آغاز کرده است، درآمد حاصل از پسماند خشک نسبت به ۳ سال قبل، ۶۰ برابر می‌شود

  به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،سید محمود میرلوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در سال ۹۶ درآمد شهرداری از پسماند ۱۲ میلیارد تومان بود و در سال ۹۷ به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید، گفت: در سال جاری تا امروز ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کردیم و تلاش می‌کنیم آن را به سه برابر سال قبل برسانیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه پیش بینی کمیته اقتصادی این است که درآمد شهرداری نسبت به ۳ سال قبل افزایش یابد، گفت: با عملکردی که شورای پنجم آغاز کرده، درآمد حاصل از پسماند خشک نسبت به ۳ سال قبل، ۶۰ برابر می‌شود.

میرلوحی با بیان اینکه در این ۳ سال هیچ انقلابی در حوزه پسماند رخ نداده است و همانند ۳ سال قبل، ۹ هزار تن تولید پسماند خشک داریم، تصریح کرد: سوال این است که در گذشته این منابع به کجا می‌رفت؟

او با بیان اینکه از مدیریت گذشته گلایه داریم که چرا به سادگی از کنار مسائل عبور کردند، بیان کرد: تا نیمه سال ۹۷ تنها ۱۸ شرکت در حوزه پسماند فعالیت می‌کردند و به دیگران اجازه شرکت در مزایده‌ها را نمی‌دادند و طوری رفتار می‌کردند که گویا زباله خشک خریداری ندارد و هنگامی که ما تصمیم گرفتیم انحصار آن‌ها را بشکنیم، برای جوسازی فیلم گوش بریدن درست کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز معلوم شد حدود یک هزار میلیارد تومان از سهم شهرداری در پسماند تلف شده است، گفت: بالاخره یک روز به سراغ مافیای پسماند می‌رویم و وضعیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: