• سه شنبه ١٦ خرداد ١٤٠٢-١٧:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٧٩
سوده نجفی: 19-152

مردم باید نتیجه اقدامات را مشاهده کنند/ به روزرسانی نقشه های مترو ضروری است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: گزارش ارائه شده نشان دهنده تلاش شهرداری در حوزه حمل و نقل است که ما هم وظیفه داریم از زحمات صورت گرفته تقدیر و تشکر کنیم اما واقعیت این است که مردم این اقداماتی که گزارش شد را در حوزه حمل و نقل عمومی امروز در تهران مشاهده نمی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای ششم، در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: وقتی هنوز ترافیک در شهر وجود دارد، یعنی هنوز اتوبوس شرکت واحد به میزان مطلوب در سطح شهر وجود ندارد، یعنی هنوز متروهای ما با کمبود واگن مواجه هستیم، هر زمان که این موارد بهبود پیدا کردند می توانیم ادعا کنیم اقداماتی در این حوزه انجام دادیم.
نجفی با اشاره به نقشه مترو گفت: نقشه های نصب شده در ایستگاه ها و واگن های مترو قدیمی هستند و به روز نمی باشند که این موضوع بسیاری از مسافرینی که شناخت کمتری از مترو و ایستگاه های مترو دارند را دچار سردرگمی می کند که امیدواریم شهرداری حداقل نقشه مترو را به روز کند.
عضو کمیسیون سلامت، خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران افزود: روشن کردن کولر در اتوبوس های شرکت واحد در فصل تابستان که با افزایش دما روبرو هستیم ضرورت دارد و با توجه به اینکه همه اتوبوس های شهری تهران دارای سیستم سرمایشی نیستند و برابر با آمار مدیرعامل شرکت واحد تعداد این اتوبوس ها 600 دستگاه است، انتظار می رود که به گونه ای مدیریت شود که در همه خطوط فعالیت نمایند.
وی با اشاره به تبصره ماده 4 مصوبه کاهش ترافیک و آلودگی هوا در مرکز شهر گفت: برابر این تبصره که در تاریخ چهارم بهمن 1397 تصویب شده است به شهرداری تهران اجازه داده شده به خبرنگارانی که فاقد خودرو بوده، برای تردد در شهر کارت بلیط یک ساله رایگان صادر و توزیع کند که انتظار داریم این موضوع امسال نیز با بروکراسی کمتری به خبرنگار تعلق گیرد.
سوده نجفی در پایان تاکید کرد: کارت های اعطا شده همانند سال های گذشته به صورت یکساله باشد و اینگونه نباشد که مبلغ مشخصی در آن وجود داشته باشد و وقتی هم که اعتبار آن تمام شد خبرنگاران برای شارژ مجدد با یک پروسه دیگری روبرو شوند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: