• سه شنبه ١٦ خرداد ١٤٠٢-١٦:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٧٤
تشکری هاشمی: 14-152

تشکیل کارگروهی جهت پیگیری تصمیمات حمل و نقلی الزامی است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران شورا با اشاره به وجود بروکراسی معیوب اداری و گرفته شدن جسارت تصمیم گیری در دولت و شهرداری خواستار تشکیل یک کارگروه برای پیگیری مجدانه و قانونی تصمیمات انجام گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای ششم در واکنش به گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تقدیر از تلاش، دلسوزی، شجاعت در کار، پیگیری و توان معاونت حمل و نقل و ترافیک، تأکید کرد: تمام این ویژگی ها در معاونت حمل و نقل دیده می شود و عملکرد بسیار مطلوب بوده و هیچ گونه پنهان کاری و وعده های بی مورد را در گزارشات ندیدیم.
وی با بیان اینکه تعدد اهداف باعث می شود که به مسائل ویژه تر کمتر توجه شود، اظهار کرد: ما نیاز داریم تعدد هدف گذاری را در حوزه حمل و نقل محدود کنیم؛ مساله اصلی تأمین واگن و اتوبوس است و دیگر موارد در اولویت های بعدی قرار دارند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با بیان اینکه معاون حمل و نقل و رؤسای سازمان های زیرمجموعه به تنهایی نمی توانند کاری کنند، یادآور شد: پیشنهاد و درخواست ما این است که یک کارگروه تشکیل شود و در این کارگروه ها تصمیم گیری ها مورد پیگیری قرار بگیرد و با توجه به بروکراسی معیوب اداری و گرفته شدن جسارت تصمیم گیری در دولت و شهرداری، این کارگروه تشکیل و موارد با ترکیب مدنظر شورا جدیت پیگیری شود.
تشکری هاشمی همچنین تصریح کرد: ما ممکن است به این نیاز داشته باشیم که کارشناسی فوری برای منابع بودجه در نظر بگیریم؛ چه دلیلی دارد وقتی مردم منتظر اتوبوس هستند بگوییم در حال ساخت یک پروژه بزرگ مقیاس که چند هزار میلیارد تومان از منابع را می بلعد، هستیم لذا می توانیم منابع را به سمت توسعه ناوگان برویم.
وی با تأکید بر اینکه باید بازسازی اتوبوس ها را به عنوان اولویت کاری و اقدام فوری در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: وقتی تعداد زیادی واگن فعال نیستند، چرا تمرکز را باید روی تأمین واگن خارجی بگذاریم؟ باید از توان شرکت واگن سازی برای اورهال مترو به عنوان یک اقدام فوری استفاده کنیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا تأکید کرد: درخواست اکید ما این است که شهردار و رئیس شورا حتما در کارگروه پیشنهادی ما حضور داشته باشند و در هر هفته جلساتی را برای پیگیری امور برگزار کنند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: