• پنج شنبه ١١ خرداد ١٤٠٢-١٦:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٤٢
شمس‌احسان در دیدار با قهرمانان ورزشی منطقه 12 مطرح کرد؛

ورزش همگانی، بستر کشف و شناسایی استعدادها است/ ورزش باید بستری در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و هنجارهای اجتماعی باشد

عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: ورزش همگانی، بستر کشف و شناسایی استعدادها است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران ، زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در «نشست صمیمی با قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه 12 شهرداری تهران» ضمن گفت‌وگو با قهرمان ورزشی این منطقه با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد موفقیت‌های شما، در میادین بزرگ ورزش ملی و بین اللملی هستیم که از سطح محلات و ورزش همگانی این مسیر موفق را گذرانده‌اید، اظهار داشت: بر این باورم که ورزش همگانی، بستر کشف و شناسایی استعدادها است.

شمس‌احسان اضافه کرد: کمیته ورزش دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، در تدوین برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران، «توسعه و ترویج ورزش همگانی و استعدادیابی ورزشی در راستای کمک به ورزش قهرمانی و افزایش نشاط و سلامت اجتماعی» را در برنامه چهارم مورد تاکید قرار داده و مدیریت شهری تهران موظف شد تا در طول اجرای برنامه چهارم، در این راستا برنامه ریزی و تلاش مستمر داشته باشد. 

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه همه ما به دنبال، تغییر در الگوی رفتار مردم و خانواده‌ها از طریق ورزش با رویکرد فرهنگی هستیم، گفت: باید تلاش کنیم که جامعه مخاطب ما اگاهانه و هدفمند مطالبه گری ورزشی داشته باشند و بتوانیم فرهنگ ورزش کردن در جامعه را ارتقا دهیم و در قالب ورزش، ایجاد هنجارهای اجتماعی داشته باشیم. 

وی افزود: حس نوع دوستی، جوانمردی، پهلوانی، کمک ایثار و گذشت به وسیله ورزش در بین شهروندان ارتقاء پیدا کند و ورزش، بستری در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و هنجارهای اجتماعی باشد. 

شمس‌احسان خطاب به مدیران شهری منطقه 12 و مدیران ارشد سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد که می بایست همکاری و مساعدت لازم را با قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهر تهران در انجام تمرینات تخصصی در مجموعه های ورزشی شهرداری تهران به صورت رایگان داشته باشند و ضمن استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل های آنان، در شرایط برابر، اولویت‌هایی را برای قهرمانان ورزشی در نظر بگیرند.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور شهردار و مدیران ورزشی منطقه و همچنین مدیر عامل و معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: