• چهارشنبه ١٠ خرداد ١٤٠٢-٠٨:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٣٨
در کمیسیون برنامه و بودجه شورا صورت گرفت؛

بررسی وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر تهران

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری در شهر تهران از سال ۱۳۷۳ تاکنون و جزئیات پروژ‌ه‌های معطل مانده پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نشست کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی رئیس کمیسیون، احمد صادقی میثم مظفر و ناصر امانی اعضای کمیسیون، حسین نظری معاون خدمات شهری، لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصادی، رضا شرفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، نوید خاصه‌باف سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تهران و سایر مدیران شهری برگزار شد. 

در این جلسه، گزارشی از وضعیت سرمایه‌گذاری در شهر تهران از سال ۱۳۷۳ تاکنون مطرح شد و جزئیات پروژ‌ه‌هایی که از همان سال آغاز شده است مورد بررسی قرار گرفت. همچنین با تشریح آخرین وضع ۴۴ مورد از پروژه‌هایی که تعیین تکلیف نشده است ، درباره مهم ترین علل معطل ماندن آن‌ها بحث و بررسی  شد.

در  این جلسه ‌اعضای کمیسیون برنامه ‌و بودجه و مدیران شهری پروژه‌های سرمایه‌گذاری مناطق ۲۲ گانه و پروژه‌هایی که در سال جدید قرار است در مناطق اجرا شود، مورد بررسی قرار دادند. 

در ادامه جلسه مباحثی درباره آسیب شناسی پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی در شهر تهران از طرف اعضای کمیسیون و مدیران شهری مطرح و مقرر شد این مباحث در جلسات بعدی نیز ادامه یابد . 

اعضای کمیسیون در این جلسه تاکید کردند باید علل اصلی بروز مشکل در پروژه های مشارکتی مشخص و اعلام شود و در پروژه های جدید نیز به گونه ای عمل شود تا شاهد بروز مشکلات قبلی نباشیم. 

در این جلسه همچنین درباره راهکارهای لازم برای تعیین تکلیف هرچه سریعتر پروژه‌ها بحث شد.

در بخش دوم جلسه؛ دو‌ مورد از ‌پروژه‌های سرمایه‌گذاری که شهرداری تهران برای سال جدید دنبال می‌کند، ارائه شد. «طرح مدیریت بازیایی، دفع و دفن حدود ۱۹۰۰ تن پسماند شهری شهر تهران» و «احداث هتل و اداری برج میلاد» دو پروژه‌ای بود که مورد بررسی قرار گرفت.

بعد از بحث و بررسی میان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و مدیران شهرداری در نهایت مقرر شد اطلاعات تکمیلی درباره این دو پروژه به کمیسیون مذکور ارائه و در نهایت تصمیم‌گیری لازم انجام شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: